echt niet leuk

Wat vervelend lijkt me dat!!! Wanneer ik de namen voorbij hoor komen die ik in gedachten heb schrik ik in eerste instantie ook even, maar het gaat er natuurlijk om wat je zelf mooi vind en je kindje mee wilt geven. Hij/ zij moet er zijn/haar hele leven mee rond lopen.
Zo weet ik dat de meisjesnaam die wij in gedachten hadden, mijn moeder niet mooi vindt, dit geeft ook geen prettig gevoel. We hebben nu een andere naam bedacht, maar ook bij die naam heb ik mijn twijfels of zij dat wel leuk vindt.
Gelukkig leg ik me steeds meer neer bij de gedachte dat wij het een mooie naam vinden, dat is het belangrijkste!

Veel succes met je keuze!

Wat vervelend zeg! Ik zou zeker ook gaan twijfelen over de keuze. Denk toch dat ik bij mijn eerste keuze zou blijven. Het was niet voor niets jullie eerste keus.
Nog even over de vraag van het echoscopisch bureau. In hillegom is sinds 3 weken een splinter nieuwe, ben zelf bij baby view in hoofddorp geweest en ik was erg positief. Gaaf om al familie kenmerken te kunnen zien! Zo heeft onze kleine nu echt het neusje van papa.
Succes met de keuze!

Ik kom van mamaclub september. Je vroeg of een echocentrum goed was voor geslachtsbepaling. Ik heb mijn geslachtsbepaling bij het echocentrum in Heemskerk gedaan en ben hier zeer te vreden over. En suces met je namen probleem dit is echt heel vervelend.

Terug
Bovenaan