Hier weer een update over oma,
ze bewoon sinds zaterdagavond haar linkerkant niet meer en was ook meer apatisch als anders, nu hebben ze vanmorgen een ct scan gedaan, we werden gelijk gebeld om 12 uur of we om 2 uur op gesprek konden komen;
Oma heeft een grote hersenbloeding gehad, wel gelukkig aan de rechterkand waardoor er minder verlamminsverschijnselen zijn en haar spraak nog wel goed is.
Het is nu de aankomende 6 weken kijken hoe en of ze stabiliseert en ze moet nu naar een verpleeghuis.
Het is nu dus afwachten waar ze geplaatst kan worden en wanneer, maar in het ziekenhuis kunnen ze niets meer voor haar doen.
We zijn in het verzorginshuis bezig met de klachtenproceduren, morgen gaat de officiele brief de deur uit en die mw die ons terug zou bellen heeft nog steeds niet gebeld en we zijn nu een week verder... ben benieuwd waneer zij belt; zij is hoofd van de verzorging.
Ik vond oma zo afgevallen dus heb ik gebeld en gevraagd naar haar gewicht van het hele jaar; nu blijkt ze 9 !! kilo te zijn afgevallen, dus nu zijn we ook bezig met bijvoeding zoals nutridrink om alles weer aan te vulen en hopen dat pretspekjes krijgt overal.
Lief dat jullie reageren, het zit me nog steeds zo hoog,
Liefs Marina