Echt verslavend

A

Anoniem

Guest
Hey hallo,

Dit forum is echt super verslavend.
Zodra ik thuis ben van mijn werk wordt mijn computer opgestart en ga ik naar het forum. En pas als ik naar bed ga sluit ik het forum af. Errug of niet dan!!!!

Gr. Benthe

Hier nog een zwaar verslaafde! Ik moet zelfs af en toe op mijn werk even kijken, hoewel ik dan eigenlijk geen tijd heb.

Het is ook zo heerlijk om je verhaal kwijt te kunnen en om anderen te lezen die hetzelfde meemaken.

We hebben gelukkig heel veel aan elkaar.
Liefs Carina

Hallo Bente,

Inderdaad zeer verslavend!  Nu weet ik het nog aardig te beperken door vaak alleen even te lezen maar eigenlijk kijk ik de hele dag (ja dus ook op het werk..) of er nog nieuwe berichten geplaatst zijn. Alle verhalen zijn zo herkenbaar, ik denk dat dit voor  iedereen geldt.

Ik las in een ander berichtje dat je in Rosmalen woont, ik woon zelf in Den Bosch en ga binnenkort verhuizen naar Rosmalen (toch ook stiekem een beetje Den Bosch he ).

Groetjes

Hallo Benthe,

Inderdaad zeer verslavend!  Nu weet ik het nog aardig te beperken door vaak alleen even te lezen maar eigenlijk kijk ik de hele dag (ja dus ook op het werk..) of er nog nieuwe berichten geplaatst zijn. Alle verhalen zijn zo herkenbaar, ik denk dat dit voor  iedereen geldt.

Ik las in een ander berichtje dat je in Rosmalen woont, ik woon zelf in Den Bosch en ga binnenkort verhuizen naar Rosmalen (toch ook stiekem een beetje Den Bosch he ).

Groetjes

Wat leuk zeg!!! Ga je in De Groote Wielen wonen toevallig??

Liefs Benthe

Woon je ook op de Groote Wielen of in Rosmalen zelf ?

Naast ons nieuwe huis zijn we dus ook met een ander project ! Hoop dat dit project van kortere duur is dan het bouwen van een woning . Officieel zijn we pas met ronde twee bezig maar wachten duurt toch lang ! Vorige maand dacht ik echt dat het zover was: alle symptonen wezen erop....dacht ik. Was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn; 1x meteen raak.

Nu is volgende week dinsdag mijn NOD....weer spannend, maar in tegenstelling tot vorige maand heb ik nu nergens "last" van en de spanning van de eerste keer is er ook niet. Wie weet wat het te betekenen heeft ?

Groetjes

Terug
Bovenaan