Echt verslavend

Niet te geloven hoe verslavend en ik geloof dat mijn man er niet echt blij mee is!
Hij is en zijn comp kwijt en ik wil niet meer naar bed...HAHAHA
maar hij is wel heel lief voor me hoor!(en hij kijkt zelf stiekem ook)

Ik moet zeggen dat ik soms zelfs snel op mijn werk ff kijk... dan snel geschiedenis wissen.. natuurlijk net zo lang tot je een keer betrapt wordt

maar dan log ik niet in.. net ff iets te veel risico

Liefs Jazzie

Ja leuk he Benthe,al die reacties!!erg gezellig!

Groetjes wendy

Ik kijk ook wel eens op mijn werk, stiekem. Maarja, hoe verklaar je dat je op www.jongegezinnen.nl kijkt...........
Ik blijf wissen hahahaha. Maar af en toe kan ik het gewoon niet laten!! Alleen ff kijken zeg ik dan tegen mezelf. Maar zodra het 18.00 uur is.....hup computer aan, inloggen en typen maar!!!! En heeeeeel vaak op de knop vernieuwen drukken om te kijken of er nog nieuwe reacties zijn.

Mijn vriend zegt wel eens: pfffff zit je nou alweer op dat forum.
Tja, sorry schat.

xx

Ik heb het via mijn vriendin,ze is nu 18 weken zwanger en kijkt iedere week wat er in haar buik gebeurd,erg interessant!Dus vanaf die tijd heb ik veel op het forum gekeken maar nu ik gestopt ben met de pil vorige maand mag ik ook lekker mee praten,haha!Heb nooit veel achter de computer gezeten maar nu,kan gewoon niet in bed komen!

groetjes

goh... klinkt bekend! behalve dan die vriendin van 18wk zwanger en zo aan het adres komen..   maar vor de rest..
mijn man vroeg een uur geleden al of ik naar bed kwam...   (enne die ligt er altijd vroeg in hoor, voordat je ideeen krijgt..hihihi)!
en volgens mij slaaptie al!

errug! (maar stiekum wel heel leuk)

Mijn man is gelukkig nu werken.
Die komt om 1.00uur thuis,dus ik heb nog ff !!

En die van mij gaat op donderdag altijd stappen dus die komt voorlopig ook nog niet thuis!!!!

hahahahaha,dit is echt erg!
Mijn ogen vallen bijna dicht,maar naar bed gaan neeeee! er is zoveel te lezen.
Van A tot Z ook erg leuk

Terug
Bovenaan