Echt vervelend!

A

Anoniem

Guest
Ik ben 1 sept gestopt met de pil dus mn eerste ronde. maar wat nu zo vervelend is is dat ik afgelopen maandag mijn NOD had. En werd niet ongi was super nieuwschierig en deed een test: negatief. Woensdag nog nix ik d8 mss was ik te vroeg met die test dus nog een keer (mn vriend was net zo zenuwachtig) Weer negatief. Nu is het zaterdag en nog steeds niet ongi. Als dit komt doordat mn lichaam moet wennen aan dat ik de pil niet meer slik is dit echt vervelend. als ik niet zwanger ben wil ik gwoon ongi worden nu dan kunne we tenminste verder hihi. Nu heb ik alleen last van mn tepels en onderrug en soms buikpijn. Mja weten jullie hier iets op of er met mij over te kletse en een beetje te zitte balen ?? :)

Liefs Manon

Hoi! Eindelijk iemnd gevonden die in mijn zelfde schuitje zit!
Ik heb mijn laatste pil op 2sept genomen en ook nog niks! Ook stiekem een test gedaan ook al voelde ik mij een beetje belachelijk zo snel. Dezelfde verschijnselen, pukkels (anders nooit), rugzpijn, steken in mijn buik en erg emotioneel. Maar dat zullen we gewoon versterkte ongi vesrchijnselen zijn...
Heb een beetje rondgeneust en het lijk wel maanden te kunnen duren voor alles weer op gang komt. Al helemaal na lang pilgebruik en op 32jarige leeftijd zoals in mijn geval!
Ik zou alleen graag willen weten of wij in deze peiode zwanger kunnen raken, want volgens mij is dat niet zo.
Groet e hopen dat we gauw bij de anderen op de kalender kunnen!
Lucia

Je lichaam moet idd weer eraan gaan wennen om het allemaal zelf te doen. Sommige dames hebben geluk en hebben vanaf het begin een moie gelijkmatige cyclus. Andere moeten lang wachten voor het weer werkt.
Ikzelf ben i3 juni gestopt met de pil en ben pas 1 keer goed ongesteld geworden na 63 dagen. Na 44 dagen heb ik  een week bruine afscheiding gehad (sorry)  en wacht nu dus weer verder op een goede ongi, of een positieve test!
Je bent zeker vruchtbaar vanaf het moment dat je stopt met de pil. Het is dan alleen wachten tot je een eisprog krijgt.

Succes!!

quote: Renee86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 13:10:09'));

Je lichaam moet idd weer eraan gaan wennen om het allemaal zelf te doen. Sommige dames hebben geluk en hebben vanaf het begin een moie gelijkmatige cyclus. Andere moeten lang wachten voor het weer werkt.
Ikzelf ben i3 juni gestopt met de pil en ben pas 1 keer goed ongesteld geworden na 63 dagen. Na 44 dagen heb ik  een week bruine afscheiding gehad (sorry)  en wacht nu dus weer verder op een goede ongi, of een positieve test!
Je bent zeker vruchtbaar vanaf het moment dat je stopt met de pil. Het is dan alleen wachten tot je een eisprog krijgt.

Succes!!

Hartstikke bedankt! dan gaan gauw aan het werk en moet ik dus toch een ovulatietest gaan kopen! Ben weer helemaal blij nu! Succes voor iedereen en tot gauw! (sorry voor alle uitroeptekens)

quote: Manon1986 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 11:56:30'));

Manon, we gaan er tegenaan! Had jij al een ovulatie test gekocht?

Ook ik zat/zit in hetzelfde schuitje. Begin augustus met de pil gestopt en ik werd maar niet ongesteld. 2 x een zwangerschapstest gedaan. Werd er enorm onzeker van. Na 46 dagen werd ik eindelijk ongesteld. Zit nu in de tweede ronde en hoop dat mijn cyclus elke maand wat regelmatiger gaat worden. Ook bij jou komt het wel weer op gang.

x Essy

O ja, ben deze maand met ovulatietesten begonnen. Op dit moment een heel licht streepje, hoop dat het morgen of overmorgen donkerder wordt. Zo heb je tenminste nog enigzins zicht op je cyclus.

Hoi meiden

bedankt voor jullie reactie ik ben niet de enige idd maar tis toch zo raar?? maar goed ik had nog geen ovulatietest gekocht omdat ik zoiets had je ovulatie is toch altijd rond de 14e dag na je ongi? mja als je cyclus opeens zo onwijs lang gaat duren heb je echt geen idee wanneer je ovulatie is. Nu ben ik bang dat we hem deze keer mss wel gemist hebben. ik wil eerst ongi worden want die ovulatie zal nu toch niet meer kome toch? ik heb geen idee hoe zo'n test werkt, hoe werkt die dan dames? mss dat ik die ook wel haal want als je cyclus dus dagen duurd, kun je nooit weten wanneer die is want ik voel hem dus niet :( jmmr dat het dan allemaal ff wat langer duurd hoopte dat het snel raak zou zijn mja ff afwachten. Nou dan houden we elkaar op de hoogte zorda we ongi worden goed? :)

Groetjes Manon

Terug
Bovenaan