Echt vervelend!

Je kunt het goedkoopst ovulatietesten bestellen op www.sensitest.nl.
Ik heb de goedkoopste > iets van 0.99 ct per stuk. Aangezien ik niet weet hoe lang het nu gaat duren, heb ik er maar gelijk 12 besteld. Op de site staat ook wel een uitleg hoe het werkt. Succes.

Hoi Manon,

Je ovulatie vindt gemiddeld plaats tussen de 11 en 14 dagen voor je volgende menstruatie. dus daar kun je zeker nog op wachten.
Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie cyclus snel op gang zal komen.

Groetjes,
Leeuwtje

quote: Essy82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 19:55:02'));

Je kunt het goedkoopst ovulatietesten bestellen op www.sensitest.nl.
Ik heb de goedkoopste > iets van 0.99 ct per stuk. Aangezien ik niet weet hoe lang het nu gaat duren, heb ik er maar gelijk 12 besteld. Op de site staat ook wel een uitleg hoe het werkt. Succes.

Hoi Essy, bedankt voor je tip! Heb ze meteen besteld, ook 12 + 3 zw.sch.tests. Was gisteren wezen kijken in de apotheek (hier in Italie) 38euro 5 stuks! Dat scheelt wel effies.
vanavond weer veel buik en rug pijn en een rothumeur. wel rot hoor.
We houden contact en veel succes met testen allemaal.

Oke bedankt voor deze reactie! Heb ze zelf nu ook gekocht via die site. Ben erg benieuwd :)

(K) Manon

quote: Manon1986 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 09:07:12'));

Oke bedankt voor deze reactie! Heb ze zelf nu ook gekocht via die site. Ben erg benieuwd :)

(K) Manon

Manon, er is goede hoop! Vanmorgen zijn de duiveltjes vanmorgen gearriveerd, dus laat je nog niet ontmoedigen door de verhalen waarin t maanden duurt. Ik weet nu dat ze er ieder moment aan kunnen komen. Van t weekend had ik wel heel veel klachten, dacht zelfs wel eens zwanger te kunnen zijn! Het waren hun dus gewoon, ook al had ik nooit last van mijn menstruatie. Laat t maar even weten.

Groetjes!

hi

Hier nog iemand aan de ovulatietesten. Ben er deze maand mee begonnen (6e ronde) en had gisteren 2 dikke strepen! Dus we hebben het hele weekend geklust! Ik vind het echt super handig! Weet nu ook gelijk wanneer mn eisprong eraan komt want had twee dagen voor de positive ovu test  veel  wit slijm verlies (sorry). Ook had ik gisteren een steek in mn buik. Leuk om elkaar op de hoogte te houden! Hopelijk  hebben de ovu testen goed hun werk gedaan..en hebben we snel goed nieuws van iedereen!!

x suuz

Wat vervelend dat je nog niet ongi bent geworden! (Had nog niet zo goed verder gelezen) Bij mij heeft de eerste cyclus bijna 7 weken geduurd daarna rond de dertig dagen. Ik denk dat je lichaam gewoon even op gang moet komen om zelf weer ongi te worden zeg maar...
Maar je bent wel vruchtbaar hoor want je eisprong komt +-14 dagen vóór dat je ongi word!
succes met de testen!!

x suuz

Terug
Bovenaan