echt zware laatste loodjes..

A

Anoniem

Guest
Hier weer even een kleine update van mij...hoewel erg positief is deze helaas niet.
Vorige week had ik weer bloedverlies gehad en had ik het ziekenhuis niet gebeld omdat ik de dag daarna toch naar het ziekenhuis moest. Terecht kreeg ik behoorlijk op mijn@#@$ en moest ik bij wijze van spreke zowat een contract ondertekenen om de volgende keer te bellen......gelukkig mocht ik toch nog naar huis, maar ze twijfelde wel. Ik moest voortaal wel iedere week terug komen, maar dat geeft niet, want toen was ik toch al 35 weken zwanger......
Tot vandaag ging het wel weer redelijk. Tot ik ineens sterretjes zag, me heel naar voelde, koud had en jawel hoor..weer bloedverlies....
Ik moet eigenlijk vrijdag weer naar het ziekenhuis, maar eindelijk had ik wat geleerd en belde ik vandaag het ziekenhuis..
Ik moest meteen langs komen. Ik moest aan het ctg, bloeddrukmeter en er werd vast een infuus aangelegd...Mijn bloeddruk was heel hoog en de hartslag van mijn kindje ook.....Ook een echo gehad en daar was gelukkig alles in orde. Na een uurtje daalde mijn bloeddruk weer.
Na een uur overleg met andere artsen mocht ik toch weer naar huis, hoewel de opnamepapieren al geschreven waren. Alweer kreeg ik de opdracht direct te bellen wanneer ik me nog beroerder voelt.
Wel moet ik 24 uur urine opvangen en moet ik vrijdagochtend ook bloedprikken en 's middags gewoon voor controle terug....

Pffffff die laatste loodjes wegen enorm zwaar....eigenlijk hoop ik maar dat ik snel mag bevallen....

Groetjes Hanneke
36,3 weken zwanger

Jeetje, die laatste loodjes zijn inderdaad erg zwaar voor je.
Heel veel sterkte nog deze laatste tijd van je zwangerschap en ik hoop met je mee dat je snel mag bevallen.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hoi Hanneke,
Ik hoop eigenlijk voor jou dat ze zo snel mogelijk met 37 weken zwangerschap besluiten om de kleine te halen. Wat zullen jullie telkens in spanning zitten. En natuurlijk steeds in het ongewisse zijn hoe het nu eigenlijk daarbinnen met de kleine is. Wel goed dat ze je wel steeds aanspreken op het niet bellen/te laat bellen. Gelukkig mag je wel steeds naar huis naar je gezinnetje. Het lijkt me ook vreselijk om met zo'n zware zwangerschap ook nog van je kleintje en je man gescheiden te zijn.
Meis, ik hoop dat je toch nog redelijk goed de laatste weekjes doorkomt.

Groetjes en zet hem op!!

Jolanda

Pfff...wat een verhaal! Ik kan me alleen proberen voor te stellen hoe het voor je moet zijn, maar zelfs dat kan ik maar amper.
Gelukkig heb je wel wat geleerd; aan de bel trekken als er iets niet gaat zoals het hoort te gaan. Ik hoop dat je kleinste ukkepuk niet te lang meer op zich laat wachten!
Succes!

Ellen mv Julian

Jeetje de laatste loodjes zijn bij jou echt zwaar geloof ik. Nou heel veel succes de laatste paar weken. En denk om jezelf he. Nog ff volhouden, hihi.

gr. Natasja mv Jamie

Ohoh Hanneke, jij krijgt het toch niet cadeau he meisje..... Hopelijk 'verlossen' ze je bij 37 weken,die kleine meid (toch?) is er dan in ieder geval klaar voor en jij bent er wel klaar mee dan....

Heel veel sterkte en áltijd bellen hoor!!!!

Liefs
Susan mv Gijs en Sophie

Ohoh Hanneke, jij krijgt het toch niet cadeau he meisje..... Hopelijk 'verlossen' ze je bij 37 weken,die kleine meid (toch?) is er dan in ieder geval klaar voor en jij bent er wel klaar mee dan....

Heel veel sterkte en áltijd bellen hoor!!!!

Liefs
Susan mv Gijs en Sophie

Hoi Hanneke,

Goh, ik had er geen erg in dat je al weer zo ver bent. Nog even en dan krijgen we beschuit met muisjes, hahahaha.

Maar wat ontzettend jammer dat deze zwangerschap zo zwaar is. Gelukkig word je heel goed in de gaten gehouden! Ik hoop  dat je snel mag bevallen en dat jullie eindelijk kunnen gaan genieten van die kleine spruit.

Sterkte en

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Terug
Bovenaan