echt zware laatste loodjes..

Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie reacties, dat steekt heerlijk een riem onder het hart.( of is het hart onder de riem??) Ik voel me gelukkig vandaag beter dan gisteren, zie alleen nog maar sterretjes, heb nog altijd wat bloedverlies en stik nog van de pijn, vandaag extra..
Ik ben heeeeel benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. Niet dat ik denk dat ik zwangerschapsvergiftiging hebt, maar ieder dat ik het gevoel heb dat dit voor mijn kleine meisje allemaal niet goed is....je had haar hartje gisteren moeten horen en ook zaten ze gisteren weer heel lang naar het hartje te luisteren met de echo. Hopelijk zie ik spoken, want ze zeggen verder er niets over, maar rustiger wordt ik er bepaald niet van.......logisch.
Ik zal jullie zeker   melden hoe het is, maar ik ga gewoon van het positieve uit...

Trouwens esmee en steffie, dat zijn inderdaad namen geweest waar ik over nagedacht hebt...wel effies, maar toch hahahahaha ze zijn het niet geworden.....
Kirsten, sorrie, jou naam stond niet op mijn lijstje.....
Ik heb wel een naam voor de kleine die hier op dit forum vaker voorkomt....raad maar raak!

Groetjes Hanneke

sterkte met je allerlaatste loodjes en inderdaad Tess zou een een leuke naam zijn

Liefs sandra

Hoe is het vandaag?
Je leeft nu wel in een spannende tijd zeg.
Hoop dat alles goed gaat, elke dag in je buik is er 1
Geniet er ook nog even van en straks kun je weer genieten van zo'n kleine
kabouter.

succes Pascal

Hoi Hanneke,

Dat zijn inderdaad hele zware loodjes! Veel sterkte meid. Hopelijk kunnen ze je vanmiddag gerust stellen.

Veel succes en sterkte!

Liefs,
mv Tijs

Goh Hanneke, dat je nog het ziekenhuis durft te verlaten!
Ik zou niet meer van dat CTG-apparaat af willen.
Maarja, je hebt natuurlijk nog een moppie rondkruipen.

Sterkte meid. Tis niet leuk als je zwangerschap zo stressvol verloopt.
Het moet de mooiste en fijnste tijd van je leven zijn.

Heel veel sterkte en als het zover is: SUCCES!!

Tessie (wat ook een heeeele leuke naam is!)

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest. Mijn belangrijkste vraag was nu of de kleine het nog wel minimaal drie weken kan volhouden met dat rare lijf van dr moeder.....
Met de urine en bloed was alles goed, maar ik heb toch nog steeds diezelfde klachten ...duizelig, sterretjes enzovoort enzovoort! Lichamelijks is er met mij dus wel wat aan de hand, maar wat??? Best vermoeiend!
Met de kleine gaat het gelukkig nog altijd heel erg goed. En de gyn heeft me op het hart gedrukt dat het met de kleine ook goed blijft gaan en dat is voor mij een hele geruststelling. Ik knap na de bevalling wel weer op.
De kleine heeft overigens niet zoveel vruchtwater meer en is goed ingedaald....hopelijk betekent dat dat ik niet meer zolang hoeft te wachten....

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan