Echte broederliefde (foto)

Hahahahaha!! LEUK!!!

Jij hoeft er alleen nog maar naast te zitten hihi!!

Scheelt jou weer werk???!?!?!?!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Nou was het maar zo'n feest, een van ons zit er altijd bij en dan nog weet levi het voor elkaar te krijgen om met zijn oog op de badrand te vallen. Je ziet op de foto nog het streepje onder zijn oog dat vorige week is geplakt.

Enne   zijn manier van haren wassen is best hardhandig, 1minuut later zat Jelle te janken omdat levi zo hard aan zijn haar aanhet trekken was. Maar de bedoeling is goed (althans dat denken we dan maar )

groetjes chimene

Haha, leuke foto, ook leuk het verhaal erbij.
Ik zag al dat zn oog een beetje blauw was. (zielig he als zo hard vallen?)
Groetjes van Sonja

Wat een gezellige foto!! Ziet er echt helemaal lief uit zo samen.

Oh Chimene wat een schattige foto. Heel functioneel ook!
Je hebt 2 lekkere ventjes Schattig Vind het wonderbaarlijk dat ze het van elkaar toelaten, dat zie ik hier niet zo gauw gebeuren, haren wassen is hier dan ook een DRAMA Heb hier ook twee van die maatjes. En natuurlijk jagen ze elkaar ook weleens de tent uit, maar kunnen het ook vaak heel goed samen vinden en mama uit dr tent lokken Ken je dat???

Hier een plaatje van 2 kameraaden

groetjes
Achnita

Geweldig die foto's!

Het zal vast niet altijd zo goed gaan en dat lees ik ook in de verhalen , maar leuk hoor dat de kids zo met elkaar optrekken.

Tamar

Hoi Achnita,

Wat een heerlijke kerels zeg. Vooral de oudste lijkt nu echt super groot met zijn kleine broer er naast, Helemaal leuk

groetjes Linda

Terug
Bovenaan