eczeem

Hallo aanstaande moeders,

Het dode zeezout is o.a. te koop bij:

- Kruidvat (pak Lagosal, 1,5 kg voor Euro 4,50). Ik gebruik een half zakje per keer ipv een  heel zakje.
- DA (zakken en in pot, kosten ?? volgens mij iets duurder dan Lagosal)
- Reform winkel
- in Duitsland schijnt het dode zeezout goedkoper te zijn dan in NL
- wellicht ook nog wel in andere winkels.....

Succes!

Groetjes Sylvia

Hoi allemaal,

Hier even een berichtje terug van mij,
vorig jaar oktober heb er weer 9 weken mee in de zwarte teer gezeten.
Ik was toen ook wel heel erg blij dat ik na 9 weken weer mezelf kon zijn.
Toen ik zwanger raakte werd het met mate erger, maar nu zit het weer op het toppunt.
Ik mag nu echt bijna niks meer, dus heel erg lief dat iedereen zegt dat dode zeezout helpt maar ik mag niet meer douchen.
We krijgen er iets heel erg moois voor terug (maar ik hoop stiekem toch wel dat het na mn bevalling weer een beetje beter gaat met mn huid)
Ik vind het in ieder geval erg fijn om er met jullie over te praten, dus ik hoop dat jullie dat ook willen blijven doen.

Groetjes Nathalie

Ik moest ook nog denken aan dat ik een aantal jaar geleden heel erg last had van jeuk en bultjes in mijn gezicht. Niets hielp en ik werd er gek van! Inderdaad alle verzorgingsprodukten gestopt e.d.

Ik ben toen naar een natuurarts gegaan en hij schreef mij vitamine C poeder, hoge dosis Vitamine E en zoveel mogelijk citroen per dag voor. Dit hielp echt héél goed en binnen de kortste tijd was ik er vanaf! Ik zou niet zelf gaan dokteren ivm je zwangerschap, maar misschien heb jij of een ander iets aan deze info.

Iig heel veel sterkte en succes, ik hoop dat het snel beter gaat.

Groet, Ayleen

Terug
Bovenaan