Eczeem

Hallo,

ja ik ben er 3 keer geweest het is wel belangrijk dat je ook die keren gaat.
En het is voor jou wel 1,5 uur rijden maar het werkt echt en het komt niet meer terug.
Maar je kunt ook eens kijken op www.zhong.nl daar staan nog meer mensen op die hiervoor behandelen.
Misschien is er iemand bij je in de buurt die dat ook doet. Zou wel even eerst informeren wat ze doen.
Bij Huub moest ik smeren met de 999 zalf en werden er kruidenpleisters geplakt.
Ook kreeg hij kruiden mee die het herstel versnellen, en goed zijn voor het lichaam.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.
Mocht je nog vragen hebben kun je me ook mailen.
brenda.josemanders@hotmail.com

Succes
Groetjes Brenda

Trouwens het is wel prijzig, moest gemiddeld 60 euro betalen per consult maar je kunt het allemaal terugvragen bij de belasting.
Sommige ZF vergoeden niet alles.

Groetjes Brenda

Hoi.

Je moet je huisarts vragen naar elidel creme. Dit is zalf tegen eczeem speciaal voor kinderen. Ik werk in de verstandelijk gehandicapten zorg en wij gebruiken deze daar ook voor de kindjes met eczeem.
Ik weet alleen niet of deze vergoed wordt door het ziekenfonds. toen de zalf net bestond geloof ik niet en daarom konden veel ouders hem niet betalen. Een tube was toen erg duur. Wet niet of dat nog zo is. Bij mij op het werk gaat alles via de awbz dus dat is weer anders.
Je kunt het altijd even navragen.
het is echt wonderzalf en je kunt het dagelijks gebruiken en bevat geen hormonen.
misschien heb je er iets aan.

groetjes Judith

Hallo,

Mijn dochtertje (10,5 maanden)   heeft ook last van eczeem en ik gebruik bij haar het middeltje dat mij ook heeft geholpen. Ik kreeg eerst voor mijzelf ook alleen maar die hormooncrèmepjes. Dus geen haar op mijn hoofd die er aan heeft gedacht met mijn ukkie naar de ha/dermatoloog te gaan. Mijn tip: MOLKOSAN.
Dit is verkrijgbaar bij de apotheek. Het is water dat overblijft als ze Zwitserse kaas maken. Op de verpakking staat dat je het ook kunt drinken (verdund) of als sladressing kunt gebruiken. Maar ik doe het op een watje, zodat deze goed door en door nat is en dep dan op de plekjes. Laten drogen aan de lucht. Dit 3 keer per dag. Schrik niet, het wordt eerst erger. De plekjes  worden echt wondjes. Maar als hier de korstjes opkomen die genezen, zijn de eczeemplekjes ook weg. Bij mij is het hierna ook weggebleven. Bij mijn dochtertje is het na herintroductie van bijvoeding weer teruggekomen. Nu blijf ik gewoon bijvoeden en smeren. Hopelijk blijft  het een keer wel weg. Ik merk in ieder geval wel dat het minder wordt.
Misschien een tip voor anderen? Ik denk maar zo: 'baadt het niet, schaadt het niet" het is immers een natuurproduct. Wat je van die hormoonzalfjes niet echt  kan zeggen... baadt het niet, schaadt het wél!!
Succes ermee!  

mijn jongste heeft ook eczeem.
gebruik al 2 jaar hydrocortison creme,en de dagen dat ik dat niet smeer dan smeer ik haar in met extra vettende creme van balneum herbal.
en toen ze nog in het kinderbadje ging deed ik er zeezout bij,verder niks geen zeep of lotions.
dat kon ik bij de apotheek krijgen,van Sol der Mar ofzoiets,werkte echt erg goed.

succes.

Eeeh.. mamavanhuub.. TERUGKRIJGEN bij de belasting???? Als je geluk hebt, kan je het  AFTREKKEN van je belasting. Bovendien moet je tegenwoordig zoveel buitengewone ziektekosten maken om uberhaupt de drempel te halen dat je iets kan aftrekken. Dat terzijde...

Als een lichte hormoonzalf niet helpt is het idd beter om een sterkere te vragen. Het is veel beter om ca 1x per week met een zalf te smeren die echt iets doet, dan zowat elke dag te smeren met iets dat geen verbetering oplevert. Ik ben met mijn zoon bij de dermatoloog geweest en kreeg Elocon. Een vrij sterke hormoonzalf maar het gevolg is wel dat ik nu nauwelijks smeer, hij geen last meer heeft en met de andere (lichtere) zalf van de huisarts waren we blijven tobben.

Hallo,

Nou wel hebben het gewoon TERUGGEKREGEN van de belasting. Wij hadden voor meer dan 1200,- euro onkosten gemaakt voor Huub en kregen het zonder probleem terug!
En iedereen moet doen wat hij zelf wil maar wij wilde bij Huub niet blijven smeren met hormoonzalf en bij Huub hielp het zolang we bleven smeren maar al we stopten kwam het binnen een paar dagen weer terug. En Huub had ook de sterkste zalf.
Artsen zijn er ook niet blij mee dat je naar iemand anders toe gaat maar het is ons kind en ik beslis waar ik met hem naar toe ga.

Nu wij Bij deze vrouw zijn geweest gaan wij nergens anders meer heen het is op natuurlijke basis en het werkt, hij is al meer dan een half jaar eczeemvrij!!
En dit is niet slecht voor Huub.

Groetjes

Hallo

Mijn zoon is nu bijna 4. Wij hebben ook elocon, maar help niet voor de grotere plekken.
Bij mijn zoon begon het met ong. 8 mnd met 1 plek op zijn rug. Eerst`6 keer langs huisarts voordat je serieus genomen wordt...
Toen 1 keer naar huidarts. Wij kregen elocon en fusidin. Hielp meteen, weg was het.
Maar na een tijd kwam het gewoon terug. Op het moment is het echt heel erg. Ik weet niet meer wat te doen.
We hebben nu 2 anti biotica kuren achter de rug, en een creme met zuur erin tegen de bacterie. Nog veel meer troep waar ik de naam niet van weet meer.....
Het helpt niets.
Nu gaan we ook maar eens kijken of de homeopaat misschien baat heeft. Ik ben bereid alles te proberen wat schijnt te helpen op het moment.
Ik wens iedereen veel succes met jullie kindjes.

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan