eeehhhh sex

Hey,

Hier een mama die ook weer heel erg kan genieten van de sex.
Nu is dat nooit een probleem geweest bij ons. Een week voor Jordy geboren is hebben we nog gevreeen en 3 weekjes erna zijn we ook weer begonnen. Inderdaad met veel glijmiddel en echt goed voorspel.

Ik had 5 hechtingen in de vagina ( door de snelle bevalling had ik haarscheurtjes)
In het begin waren die plekken ook zeer gevoellig en de verloskundige heeft aangegeven dat dat een jaar kon duren.
Nu na 5 maanden heb ik nergens geen last meer van en is de sex beter dan ooit.
( Maar goed anders kwam nummer 2 nooit )

Groetjes Wen

mijn man begrijpt het heel goed en vind het nooit erg wel jammer geeft hij toe maar hij pushed nooit! maar ik vind altijd nee verkopen ook niet leuk.

men zegt als je borstvoeding geeft het daar benee zeg maar..stroever is en dus au,
nog erger..ik heb een latex allergie even vergeten bij het gebruiken van een condoom...
ja ik gebruik die dingen al heeeeeel lang niet meer...dubbel au

Ik moet bekennen dat wij het nog niet gedaan hebben sinds de bevalling, en Nika is alweer ruim drie maanden oud! Ik begin nu echt wel weer de behoefte te krijgen, dus het zal niet lang meer duren hopelijk. Na mijn 1e bevalling had ik vrij veel last van de hechtingen (knip) en heb ik problemen gehad met de wondgenezing, dus toen moest ik er in eerste instantie écht niet aan denken, en toen we uiteindelijk weer begonnen was het inderdaad erg pijnlijk. Dat heeft zéker een half jaar geduurd, wel wat langer ook. Maar dit keer had ik alleen een klein scheurtje en dat is perfect genezen, dus hopelijk heb ik er geen last van. We zullen zien...

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Misschien een hele genante vraag (maar het is dan ook een genant onderwerp )

Hier wel sinds een week of 4 na de bevalling weer seks, maar alleen standje missionaris zeg maar. Andere standjes doen píjn! Net of mijn man te zwaar geschapen is ofzo... We hebben het al een paar keer geprobeerd dat ik bovenop zit, maar das nog steeds erg gevoelig en achterlangs wil al helemaal niet. Terwijl dat altijd mijn favoriet was... Herkent iemand dit?

Het voelt allemaal sowieso anders hoor. Ook geestelijk. Heb er echt even aan moeten wennen dat mijn man naast vader ook nog mijn man was. Dat gaat nu goed gelukkig, maar die standjes...

Mijn dochtertje is ondertussen 5 maanden. En hier nog steeds geen sex. Maar dat komt grootendeels omdat ik borstvoeding geef en er geen voorbehoedsmiddel is waar ik vertrouwen in heb. Je hebt een borstvoedingspil maar die moet je op het uur nauwkeurig slikken en daar ben ik geen held in. En condooms ben ik allergisch voor en bij ons scheuren die dingen bijna altijd. Wij willen zeker weten geen derde kindje, en allebei ook gewoon geen risico lopen op een ongeplande zwangerschap.
Maar goed je kan meer dan alleen daadwerkelijk "het" doen...dat scheelt een hoop. Gelukkig heb ik een begripvolle man, die het jammer vind, maar er wel achter staat. En dochterlief wil beslist niet aan de fles, dus ik heb er ook niet heel veel hoop op dat ze over een maand over is op flesvoeding, wat wel mijn oorspronkelijke plan was.

Na mijn zoontje heeft het ook 3 1/2 maand geduurd, dit kwam meer bij mijn man weg dan bij mij. Hij was erg onder de indruk van de bevalling toen. Mijn zoontje is met spoed met de vacuumpomp gehaald, en er werd niks meer verteld, dus toen mijn man keek hoe het er voorstond hadden ze net mij ingeknipt en hing mijn bil er enigszins bij (in zijn bewoording) dus hij moest er even niet aan denken. Toen het eenmaal wel gebeurde was 't ook anders..ruimer...maar ik denk dat dat niet meer dan logisch als je kijkt wat er uit gekomen is.

Maar als je wil en je wilt minder pijn, kan ook ik alleen maar zeggen gebruik glijmiddel.

Succes allemaal ;-)

Terug
Bovenaan