een 2e kindje??

@ moon

haha ja mij mij was het bij caithlyn de eerste maand meteen raak dus ja,hier ook de hoop dat weer zo snel gaat.

@daantje

oke ja caithlyn is bijna een half jaar,maar 14 februari wel lache zeg;)

@uh wie was het ook al weer ohoh (dienie???)

ja wij willen ook nog wel op vakantie met caithlyn na turkye volgend jaar maar dan rond juni/juli maar goed weet natuurlijk nooit hoelang je er over doet bij caithlyn was meteen raak maar hoeft niet weer zo te zijn he.....
bij mij kriebelt het ook weer een tijdje al en we hebben besloten half december te stoppen met de pil (je weet nooit hoe het loopt mss zeg ik dan wel nee nog ff w8ten maar is klein die kans haha)

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hallo patricia
Milton is ook met een keizersnee gekomen en wij zijn na anderhalf jaar weer gaan proberen en jou hoor was gelijk raak ik had een spiraal en toen dat het verwijderd was was het ook gelijk raak. En shanice is ook met een keizersnee gekomen want ik had bijna weer dezelfde complicaties als bij milton en ik heb toen gevraagd of ze dan niet gelijk een keizersnee konden doen in plaats van inleiden en alsnog een keizersne.Gelukkig kon dat want bij milton ben ik ook behoorlijk ziek geweest ik zat toen ook tegen zwangerschapsvergiftiging aan .Als ik nou zwanger zou worden gaan ze het al halen met 39 weken want mijn baarmoederwand is heel erg dun geworden en zou ik teveel risico lopen   met mijn wond dus ik ben extra blij dat ik nou een jongen en een meisje heb de gynecaloog kwam het mij ook gelijk vertellen de volgende dag. Als ik jou was zou ik extra navraag doen want het gaat toch om je eigen gezondheid en ik durf zelf ook niet meer maar het kriebelt wel voor een derde maar mijn verstand zeg nee ik zie een derde keizersnee niet zitten met 2 kinderen thuis. Ik zou zeggen veel succes ermee groetjes lisette

@ Patricia
Wat een geluk dat het jullie gelijk de eerste ronde is gelukt om zwanger te raken. Je hoort toch wel heel vaak dat zwanger worden moeilijker is (tenminste in onze omgeving veel bekenden en vrienden die er lang over doen om zwanger te worden of medische hulp nodig hebben). Hoop voor jullie dat het bij een volgend kindje weer snel raak is.

@ de dame die al twee kinderen heeft en nog over een derde droomt maar niet durft vanwege de dunne baarmoederwand (sorry ben je naam even vergeten)
Ik ben blij dat je ervoor kiest niet meer zwanger te worden. Op de zwangerschapsyoga had een meid precies hetzelfde (zij wist het alleen niet van de dunne baarmoederwand). Ze hebben haar dochtertje en haarzelf nog net kunnen redden. Door de dunne wand was het bij haar losgeknapt en was alles in haar buikholte terecht gekomen. Gelukkig was ze in het ziekenhuis en hebben ze (niet steriel) kunnen opereren. Moeder en kind maken het nu goed, maar zij mag ook niet meer zwanger worden.

Hoi

Wij houden het bij twee kindjes, mijn gevoel wil wel eens iets anders maar ik ben erg blij met mijn twee kanjers.
Ligt niet aan k.s. of zo maar gewoon twee gezonde kindjes zijn een rijkdom en ik vind mijn leeftijd te hoog worden voor een 3e kindje.
Wat niet wil zeggen dat ik oudere dames veroordeel hoor ik begrijp dat het niet altijd een keuze is dat je laat kinderen krijgt.
Vrienden van ons zijn met 42 jaar zwanger geworden en dolgelukkig dat het toch nog is gelukt.
Ik wil mijn kindjes ook nog wat te bieden hebben ze kosten u al geld genoeg en mochten ze gaan studeren dan nog meer denk ik.

Dus helaas kan kriebelen wat het wil nr 3 komt er niet meer.

Groetjes Marielle

Hey Patricia,

Ook hier is het weer aan het kriebbelen.
Jordy is van 5 Maart en wij wouden tot Januarie  wachten, maar ik ben voor die paar maandjes niet meer de pil gaan slikken dus als het eerder is.....

Vond het wel heel moeilijk, ik tel nl  wel heel snel aan maar heb 3 miskramen gehad voor Jordy. Toch is met hem alles goed gegaan en is hij echt wel het wachten waard geweest.
Dus misschien duurt het nu ook weer wat langer. Zou het mooi vinden als er 1,5 / 2 jaar tussen zou zitten. Ik hoop dat het ons gegunt is.

Nu mogen we nog ff oefenen  .
Groetjes Wen

hahahaha, echt jij weer hoor patricia.
jah, je moet er wat voor over hebben he, dus ook evt dikker worden.
k heb geen idee hoor of je wel of niet dikker word na een 2e zwangerschap.
moet ook zeggen dat ik ook zoiets heb van: ach joh, je krijgt er iets schitterends voor terug en dat figuurtje??? trainen trainen trainen. hahahaha

kus van mij :D

Terug
Bovenaan