Een 2e licht streepje te zien... We zijn ZWANGER!!!! Yoehoe!!!!!!!

Hieper de piep hoera!!!!!

Gefeliciteerd, het blijft spannend en bijzonder......

Geniet ervan.

Groetjes Jiska

heey debby YES YES YES!! VAN HARTE GEFELICITEERD JOH!! ECHT TOF,IK WEET DAT JE T HEEEEL GRAAG WOU EN VINDT HET HEEL SUPERRR VOOR JULLIE,GENIET ERVAN,EN HOU ONS OP DE HOOGTE VAN JE ZWANGERSCHAP HE!!?
nou doeiiiii groetjes

Hey Debby.

Wat super!!! Gefeliciteerd. En best snel weer, toch.

Ben benieuwd wat dylano er van gaat vinden, een broertje of een zusje. Nou ja. Voorlopig heb je nog even om aan het idee te wennen.

Geniet ervan!!!
Groetjes Lynn

Hoi meiden,

ook de rest bedankt voor de reacties tuurlijk!!
Ja, we moeten idd wel ff wennen aan het idee hoor.
En nou hebben we deze maand best wat stress gehad (dat weten sommige van jullie wel), en nu is het ineens raak!!
Dit was met Dylano ook het geval trouwens... ik denk omdat je er dan niet zoveel mee bezig bent.
Maar nu breken idd de spannende tijden aan... ik zal blij zijn als we die 12wk gepasseerd zijn, en de 1e echo gehad hebben, want pffff !!!
Maar ik ga er wel van proberen te genieten, van deze tijd.
Verder voel ik mezelf met vlagen erg misselijk, en gisteren was ik erg moe.
Toen had ik al een bepaald gevoel, en heb ik mijn a.s. man  gevraagd om naar het Kruidvat te rijden.
Hadden eerst afgesproken om vant weekend te testen, maar vannacht ben ik een aantal x wakker geweest (misselijk), en toen 's ochtends hoorde ik Dylano en dacht ik: Ja, t is goed hoor!! Ik ga het er gwn op gokken!! Met dit resultaat als gevolg.
Ik ben ook benieuwd hoe het zal gaan met Dylano, maar ik voorzie zelf geen problemen.

Nou dames, veel liefs Debby.

He Debby

SUPERRRRRRRRRRRRRR
Oh wat ben ik blij voor jullie!!!
Van harte gefeliciteerd meid en natuurlijk ook voor je aanstaande man.
Jullie jaar kan echt niet meer stuk!!!!

Ga er maar heerlijk van genieten, ohhhh wat een geweldig nieuws!!!!
Je blijft toch wel gezellig hier mee kletsen he???

Nou meid drink er vanavond maar een glaasje ("fris")  op.

Dikke knuf Naomi

Terug
Bovenaan