Een 3e kindje.....ik twijfel zo

Hallo allemaal,

Ik twijfel erg over wel of geen derde kindje. Ik weet dat het nu erg zwaar is met Gijs enzo. Maar oh wat kriebelt het al weer...

En we zitten natuurlijk ook met het namen dilemma, we hebben daar zo lang over gedaan bij een jongen dat ik bang bent dat als het een jongen wordt we niet uit de naam komen.

Pfff wat zouden jullie doen?

groetjes Mariska

ha! moest eigenlijk wel even lachen! ik zou het wel of niet willen van een 3e kindje niet laten afhangen van het namen dillema! Volgens mij wil iedereen hier wel weer helpen hoor!
Hier kriebelt het eigenlijk ook al weer maar vind het nu nog wel een beetje vroeg... aan de andere kant heeft het bij Alice en Erik bij beide wel lang geduurd voordat we zwanger waren dus......

Groetjes Alberdien

Persoonlijk zou ik er in jullie geval (nog) niet aan beginnen. Klinkt misschien niet aardig maar gezien idd jullie ritmeproblemen nu en je gebrek aan slaap Vooral wat dat deed/doet met je funtioneren overdag zou ik er niet aan moeten denken daar ook nog een vermoeidheid van het zwanger zijn bij te krijgen!
Om er maar even vanuit te gaan dat je een zorgeloze zwangerschap mag hebben, als het voor een derde keer lukt....
Dadelijk heb je met Gijs alles op de rails en doet je derde deze periode nog eens dunnetjes over, zit je wel met twéé andere kindjes ipv nu één wat soms al zwaar genoeg is!
Wil je geen depressie aanpraten hoor maar je vroeg om onze mening, dit is die van mij...

Groetjes Sas

Hoi Hoi,

Ik denk dat ik er in jouw situatie ook nog even mee zou wachten. Gewoon...totdat je alles op de rit hebt dat je lekker een paar maand 's nachts door kan slapen, En de namen? Daar kom je heus wel uit, daarvoor zou ik het niet uitstellen.

Groetjes Karin

Hey mariska,

Ik ben in september gestopt met de pil voor een derde kindje. Ik moet wel erbij zeggen dat Fenna en Yara heel makkelijke baby's waren en al met 5 weken door sliepen. Als dat niet zo was geweest weet ik niet of ik zo snel een derde zou willen. Je moet gewoon doen wat je gevoel zegt. En die namen komt wel goed. Je krijgt alle hulp hier haha.
Hoe gaat het met voetballen? Ik ben ermee gestopt, mijn man voetbalt op zondag morgen en ik zondag middag en als ik dan thuis kwam was het 5 uur en dan was de zondag weer bijna om. Dus nu kunnen we op zondag leuke dingen met de kids doen. We hebben een jaarkaart van het gaiapark kunnen we die ook weer wat vaker gebruiken haha.

Liefs Nancy

Lastige vraag. Ik zou zelf, als ik in jouw situatie zou zitten, in ieder geval even wachten. Gijs is natuurlijk ook nog best klein. Misschien dat je over een half jaartje alweer in een rustiger vaarwater zit.

Voor de namen zou ik het niet laten, daar kom je tzt toch wel uit.

Hoi,

Nee, laat die naam je niet tegenhouden..die komt er heus wel tzt..
Ik heb dan al drie kids, en moet wel zeggen dat die stap minder groot is dan van een naar twee hoor!
Wij hebben er dan wel wat meer tijd tussen, en ik vind het heerlijk...
De eerste en tweede schelen 3 jaar en 3 mnd. En de tweede en derde schelen wel 4 jaar en 7 mnd.
Heerlijk..2 op school, en weer opnieuw zwanger..meer rust overdag tijdens je zwangerschap, en alle tijd voor de derde als de andere twee naar school zijn..De oudste twee krijgen het erg leuk mee..
Wij hebben het niet bewust zo gepland, maar nu het zo is...HEERLIJK
Onze kids zijn ook goede slapers. dat probleem kennen we helemaal niet.
Gewoon je gevoel volgen..tenslotte moeten jullie het doen he, en er de nacht weer uit, ritme zoeken etc...
Gr Rina

Gezien jullie situatie en veerkracht zou ik zeker nog even wachten. Tuurlijk is nog een kindje erg leuk maar die nachtelijke toestanden daar weer niet... Wij kunnen geen 3e meer krijgen dus ik denk er ook maar niet teveel over na maar ik kan me HEEL goed voorstellen dat het kriebelt hoor. Waarom wacht je niet een half jaartje en kijk je hoe het dan voelt?
gr.Ing

Terug
Bovenaan