Een 3e kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben weer terug op het forum. Bij de eerste kwam ik hier terecht en vond het altijd erg fijn om hier te lezen en te schrijven. Wij hebben al een zoon en een dochter en willen graag een 3e kindje!

Ik moest eigenlijk afgelopen woensdag ongesteld worden, maar tot op heden nog niets. Wel had ik dinsdagochtend al een test gedaan omdat ik een rontgenfoto moest laten maken (trouwens niet eens doorgegaan): deze was negatief. Maar nu dus nog niet ongesteld. Ik geloof dat ik er morgenochtend toch maar weer een testje tegen aan gooi als ik nog niet ongesteld ben geworden...

Ik ga weer meelezen en hopelijk ook af en toe schrijven!

Groetjes Sabien

Ik slikte niet de pil, we gebruikten een condoom. Dit is de eerste ronde pas dat we er echt voor gaan.

Ik heb vanmorgen getest, maar helaas: negatief. Nu is mijn menstruatie het laatste half jaar sowieso niet het "je van het". Of niet ongesteld (ook niet zwanger) of zo licht, dat je je afvraagt wat het voorstelt. Toen ik dat laatste had, had ik een ab-kuur, dus gaf ik die de schuld van mijn vreemde menstruatie.
Voorlopig maar afwachten.

Welkom terug!
Wat vervelend van je menstruatie.
Wij zijn ook een poosje bezig voor onze 3e...
Weer net zo spannend als de 1e...
Succes!

Hoi dames, Na 2 kinderen nu toch maar eens overwogen om mee te schrijven ipv alleen te lezen...
Wij hebben 2 zoontjes (5 en 2,5jr) nu proberen we voor een 3e te gaan... nadat ik de mirena heb laten verwijderen heb ik vorige maand een gewone menstruatie gehad.
Deze maand is nog even afwachten... over 4 a 5 dagen zou ik opnieuw moeten of....niet.
Ik heb al een paar dagen een wee-íg gevoel in me buik en nee niet me onderbuik maar gewoon me gehele buikstreek, lichte buikkrampjes gedurende de dag.
Dus het is nog even afwachten voordat we ons aan de test kunnen wagen...mede doordat ik me van de vorige 2 keren niet kan zeggen hoe ik me (lichamelijk) voelde....
Daarnaast de eerste is door de pil heen dus ik nam aan dat ik net als vele toen ziek was door de griep, tot ik niet meer tegen koffie kon...hint duidelijk.
Bij de 2e was ik na 2mnd zwanger (mirena eruit&2mnd later raak) dus nu...even een spannende 4a5 dagen....maar goed mocht het niet zo zijn, op naar een nieuwe maand klussen en anders super geluk dat het weer gelukt is.
Voor alle dames die kunnen testen heel veel succes en voor de andere (afwachtende) nog even volhouden.

Terug
Bovenaan