Een 3e kindje

Leuk, meer mensen die voor de derde gaan! Ik vind het nog even spannend als bij de eerste, ik denk nog wel meer! Zal het weer goed gaan (ook al waren de vorige zwangerschappen niet even onbezorgd), zullen we weer een gezond kindje mogen krijgen enz. Maar ja, voor een kindje zal ik eerst eens ongesteld moeten gaan worden...

Ja sabien1982, dat zou fijn zijn voor het uitrekenen... Mag ik vragen ben je gestopt met de pil of had je spiraal?
Ik weet namelijk niet hoe het is om te stoppen met de pil en dan zwanger te raken (ik ben door de pil zwanger geraakt) evengoed super welkom alleen stonden we raar te kijken...hihi bij de 2e spiraal verwijderd en na 2mnd was ik zwanger... Nu weer spiraal laten verwijderen en mag nummer 3 komen alleen zijn we benieuwd of het bij de 3e ook zo snel gaat of dat we meer geduld moeten hebben (opzich helemaal niet erg, het komt als de tijd rijp is).

Ik moet nog een paar dagen wachten dan kan ik testen/of niet als .......begint

Ik heb sinds de geboorte van onze tweede geen pil meer geslikt. Bij de eerste stopte ik met de pil en was gelijk regelmatig: in de 3e ronde was het al raak. Bij de tweede gelijk na het stoppen zwanger, maar toen een missed abortion. Daarna heeft het bijna een jaar geduurd voor ik zwanger was. Sinds die tijd ook onregelmatige cyclus.

Hallo dames,
Wij gaan ook voor de derde. Ik ben nu net ongesteld geweest na het stoppen met de pil dus spannend. Ik moet nu eigenlijk eerst mijn natuurlijke ongi afwachten.
Bij beide kinderen was ik na mijn natuurlijke ongi zwanger.

Wij gaan ook voor de 3e. Maar wij starten wederom met behandelingen.

Hey dames,

Heb even een tijdje niks laten weten, ook ivm met de vakantie...heerlijk genoten met me gezin.

Maar even een snelle update, vorige keer moest ik bijna ongi worden..en ja hoor ik werd het ook... al zei me lichaam iets heel anders, misselijk, vermoeid ect.

Nu ben ik al 2 dagen overtijd en voel me heel raar Mega goed... heb wel rommelende darmen en wat stevigere borsten maar niet misselijk, niet vermoeid helemaal lekker in me vel...

Nu wacht ik nog een paar dagen af om te kijken of ik het toch niet word en anders ga ik eind van de week een test doen... dus hier even spannend...

Mbt. Sabientje ja dat is lastig al die tijd geen fatoenslijke cyclus maakt het heel lastig... hoop dat er vooruitgang in zit bij jullie...

Nou dit was het voor mij even...ik hou jullie op de hoogte xxx

Goede morgen dames,
Zoals gezegd..hou jullie op de hoogte... In totaal 4dg overtijd.. 5e dag wouden we testen maar hoefde niet kreeg mega krampen en wist het direct...
Maar goed, nieuwe maand nieuwe kans...

Hopelijk bij jullie ook alles goed...of in afwachting.

Wij hebben ook op vakantie besloten om voor een derde te gaan. Eind juli ongi geworden en nu maar afwachten. Heel veel succes met klussen en hopelijk volgen er snel leuke en fijne berichten.....

Terug
Bovenaan