Een ander soort vraagje....

Hoi meiden.

Jeetje wat een hoop gelovige hier nog op dit forum.  Had ik niet verwacht.
IK ben ook gelovig, christelijk, en ga regelmatig naar de kerk.
Ook ik voel me wel eens schuldig over het feit dat alles gepland gaat en met allerlei hulpmiddelen om zwanger te worden enzo. maar dan denk ik maar het is er ook allemaal niet voor niets. en ik ben er ook zeker van dat je kindje door god gegeven is en niet zomaar krijgt.
Ik hoop Dat we allemaal snel zwanger zullen worden, dat gun ik iedereen.
Noomie22

Ook   wij geloven.Hebben onze dochter ook laten dopen. En met de hulpmiddelen om zwanger te worden denk ik; waarom niet? Maar als ons een 2e kindje niet gegeven is weet ik ook niet hoever ik zou gaan om het toch te laten lukken. We laten eerst de natuur zijn gang gaan en dan zien we het wel. Wel weer erg spannend. En als er bij een echo iets te zien zou zijn dat het kindje gehandicapt is o.i.d. dan is het van mijn kant ook van harte welkom!! Al weet ik dat dit misschien wel het moeilijkste onderwerp is van zwanger worden. Groetjes Freubel

Hallo allemaal!

Bedankt voor de vele reacties. Toen ik dit berichtje gisteren plaatste had ik niet verwacht veel reacties te krijgen. Des te groter de verassing dus!!

Ik vind het fijn om jullie meningen te horen, en ik heb er ook wat aan hoor. De meeste berichten zijn toch wel een bevestiging van wat ik zelf al dacht. En Doortje, ik vind dat verhaaltje over die man wel een  mooie gelijkenis. We moeten inderdaad alle 'hulpmiddelen' aangrijpen. En hopen dat onze gebeden worden verhoord...

Nogmaals bedankt voor jullie reacties meiden!

Veel liefs van Bloempje

hier ben ik weer even...

Ik wil nog even reageren op de meiden die vertelden dat ze in het verleden al heel wat problemen en zorgen hebben gehad. (Best heftige verhalen) Fijn om te horen dat jullie je door alle ellende heen toch gesteund voelen. Ik heb zelf ook niet zo'n heel makkelijke periode achter de rug, en ook ik vind kracht en rust bij God. Lees ook (bijna)  iedere dag in mijn bijbeltje, net als sommige van jullie schreven. En dan ben ik weleens verbaasd hoor. Ik heb weleens van die dagen dat ik loop te piekeren over iets, en als ik dan 's avonds in mijn bijbel lees krijg ik gewoon een soort van bevestiging of antwoord.

Maar goed, dit is een "zwangerforum", dus ik hou hier op met mijn gepreek. Ik ben in ieder geval blij dat er hier nog meer meiden zijn waarmee ik ook over bovenstaande zaken kan kletsen.

Ik wil jullie nog even veel geluk wensen met zwanger worden. Heb mijn NOD volgende week woensdag, dus ik vraag mij constant af of het dit keer raak is geweest. Ik weet volgende week hopelijk meer...

Groetjes!!!

Terug
Bovenaan