Een beetje kramp in buik... net zwanger, wie heeft dit ook

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Toen ik net wist dat ik zwanger was had ik ook constant een tekkerig/menstruatieachtig gevoel in mijn buik. Ik was iedere keer dat ik naar het toilet ging dan ook bang dat ik toch ongi zou worden. Het trekkerige gevoel heb ik nog steeds af en toe maar sinds ik bij de verloskundige ben geweest en het hartje heb zien kloppen en de baby heb zien bewegen maak ik me er niet meer zo druk om. het hoort er gewoon bij. Komt doordat je baarmoeder groeit...
Groetjes Mommie26, 11 weken en 4 dagen zwanger van de eerste

Hoihoi,
Gefeliceerd allemaal!!!!!
Ben zo blij om hier te lezen dat die zeurderige buikpijn erbij hoort.. Ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen!!! JOEPIEEEEE... Gisterochtend heel erg positief getest...
Ben wel blij met dat gevoel... nu weet ik dat er iets gebeurd..
Spannend maar nog wel heeeeeel onwerkelijk...
Geniet er allemaal van!!!
Groet,
Lotus

sorry.. dat moet natuurlijk 4 weken en 5 dagen zijn...
tis nog vroeg

hoi lotusbloempje
gefeliciteerd!!zwangerschap maakt verstrooid he
en heitje en de rest:ik heb ook de eigenaardigste steekjes,trekjes en spierpijntjes in mn buik al sinds voor mn nod.dus t hoort er echt wel bij.voor de rest voel ik helemaal niks.daar maak ik me soms weleens zorgen om maar dat is ook onterecht heb ik al gelezen.waar lezen al niet goed voor is.alleen teveel lezen kan een mens ook gek maken.we zullen hier allemaal onze tijd uit moeten zitten tot een week of 12 vrees ik.maar,gelukkig is t hier gezellig en gelukkig mag ik met 8 weken al een echo.11 juli is the big day....
groetjes kari

Hallo allemaal,
Ik ben bijna 4 weken! Was TE ongeduldig en heb 8 dagen na m'n ovulatie getest (had ergens gelezen dat dat mogelijk was) en ik was positief! Na de 3e test kon ik het pas echt geloven, en dit is 4 dagen geleden. Ik heb dus ook last van krampjes. Daarbij heb ik rommelende darmen, moeizame ontlasting en krijg ik een soort pukkeltjes op mijn tepels. Vind ik op zich raar, want ik heb gelezen dat dit pas latere verschijnselen zijn. Herkent iemand dit ook?

Lisa

Terug
Bovenaan