Een beetje verdrietig

Hallo
     Ik weet precies hoe je je eigen voelt,
7september heb ik mijn vader af moeten geven na een kort ziekbed van een half jaar.
Kanker een vreselijke ziekte,
Ook hij zal mijn zoontje nooit meer kunnen vast houden.
maar het is beter zo. hij was te ziek en kon gewoon niet meer

sterkte monique

Hoi,

Mijn oma is erg ziek en gaat ook erg achteruit. Klinkt gek, maar het wachten is tot haar hart er mee op houd......
Zit dus in hetzelfde schuitje als jou.

Ze was altijd zo blij met haar 4 achterkleinkinderen, wij waren de enige in de familie die kinderen hadden. Sinds vorig jaar heeft ze er nog twee bij, maar die zijn nog zo klein.... Gelukkig heb ik wel foto's van haar met onze kinderen, vooral die ene met 4 generaties dochter is me heel dierbaar....

Wens je heel veel sterkte voor de komende weken. Hoop dat je opa niet al te veel pijn heeft en dat hij goed aanspreekbaar mag blijven.
Ondanks het verdriet; geniet van de tijd die jullie nog samen hebben. Is wel erg moeilijk!

Heel veel liefs en een hele dikke knuffel, Hilma

Verdikkeme, wat ontzettend rot! Afscheid moeten nemen van mensen waar we van houden is vreselijk, maar vooral omdat we zulke goede herinneringen aan die mensen hebben.
Ik wens je alle sterkte toe en hoop stiekem voor je dat hij het toch nog haalt om jouw baby live te zien.
Mocht dit niet zo zijn, dan zal hij er in ieder geval in gedachten bij zijn en wie weet kijkt hij stiekem om het hoekje nog mee.

Heel veel sterkte in de komende tijd!!!

dikke knuffel mama van MD

He meid,

Wat ontzettend vervelend voor je. Ik weet wat je doormaakt. Toen ik 2 jaar geleden zwanger was van mijn zoon, werd mijn schoonmoeder ernstig ziek. Ik was bang dat zij de geboorte van haar kleinzoon niet meer zou meemaken. Gelukkig heeft ze het nog mogen mee maken. 4 weken na de geboorte van Koen is zij overleden.  Twee dagen voordat ze stierf heeft ze verteld dat ze hadt gewacht totdat Koen geboren was. De mens heeft een hele sterke wil. Misschien dat jouw opa ook de geboorte van jouw kleine nog kan mee maken.  Ik hoop het oprecht voor je.Ik kan me voorstellen dat het een ontzettend naar idee moet zijn om straks misschien met een dikke buik naast een kist te staan.  Helaas heb je dit niet in de hand.  Ik wens je veel sterkte!

Dikke knuffel van  Sabine    

Wat een schok zeg!
Ik hoop dat hij het nog even volhoudt en toch jullie kleine nog mee kan maken..

Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Es

Dag meid,

ik sluit me volledig aan bij wat de anderen reeds zeiden...
HEEL VEEL STERKTE!!!

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan