Een belangrijke vraag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ik heb een vraagje aan iedereen hier behalwe. .....
eerlijkemeid..   ze heb bij me op me berichtje van (express pijn doen) bij 0-1 jaar ontwikkeling gereageerd en dat vind ik niet echt netjes. Ik dag dat de forum er was voor als je vragen enzo heb. Niet om zo behandeld te worden...

Kunnen we niet op een of ander manier ervoor zorgen dat ze geblokkeerd word ofzo???
Kunnen we niet een klacht in dienen   bij de forum..??
Wie weet het??

Want ik heb het echt gehad met dat mens!!   als je het zo kunt noemen want echt menselik is het niet!!!

groetten     wilma
 
Zie Colofon (onderaan de pagina):


Met vragen, suggesties of klachten over deze site kun je contact opnemen met de Internetredactie:
 
redactie@jongegezinnen.nl
 
of schriftelijk:
 
Redactie Jonge Gezinnen portal
Flemingweg 20
2408 AV Alphen a/d Rijn
 

Hoi Wilma

Wij hebben hier op het zwanger zijn forum ook last gehad met eerlijke meid, ik heb me ook afgevraagd wat we daar aan kunnen doen want op zulke opmerkingen zitten wij natuurlijk niet te wachten.
het zijn meestal ook kwetsende opmerkingen en ik heb haar zelf al eens gevraagd of ze er mee wil stoppen ( staat hier wel ergens op het forum)
als we er nog last van blijven houden, is het misschien goed om gezamelijk een klacht in te dienen, zodat we wel serieus genomen worden.

liefs sarah 34w1d zwanger van 1e kindje
 
wilma?
ik heb de redactie al geinformeerd hierover want ik vind dit zeer vervelend voor jouw maar ook voor wij die het lezen, waarom moet dit nou?
liefs susan en ilse (5 mnd)
 

Hoi dames,,
Ik vind het een goed idee.... als we nou eens met zijn alleen een klacht in dienen dan moeten ze wel iets doen..
En anders kom ik hier alleen maar lezen en plaats ik niks meer...

Heel erg bedankt voor jullie reakties.....dat doet me goed!!!








groetjes
wilma
 
Hoi

De redactie mag zulke mensen dus van het forum schrappen, daar hebben ze de bevoegdheid toe.
Er is ook een regelement wat je kun lezen, hierin staat ook dat dit soort reacties niet mogen en kunnen. En dat ze dus dan iemand te toegang kunnen ontzeggen.
Kijk maar even in het groene vakje hierboven: deze algemene uitleg....

Succes, en laten we hopen dat dat mens met dat verschrikkelijke gedrag er uitgeknikkerd wordt!
Volgens mij probeert ze gewoon wat uit enzo, maar daar zitten wij niet op te wachten. Tip: helemaal niet reageren, wie weet helpt dat ook. Maar ze moet zowiezo geschrapt worden.

Groeten Titiana
 
Wat een ontzettend achterlijk mens zeg!!!! Jij zit met een serieuze vraag,en dan krijg je zo,n stom antwoord. Ik begrijp dat je haar eraf wil hebben,en daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik zou het met niet persoonlijk aantrekken,want ze doet het meer,maar het is niet leuk.
Ik denk dat ze zelf enorm in de put zit dat je zulk gedrag vertoond.

Veel liefs lena 10w2d
 
Makkelijkl gezecht van de redactie, waarom hebben we allemal een nickname en een wachtwoord   aan moeten maken als het toch niet helpt tegen deze loze praktijken
 
Terug
Bovenaan