Een belangrijke vraag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi Wilma,

Meis, wat mij opvalt is dat die "eerlijke meid" de naam van je baby
weet. Ik las nergens in jouw topic de naam van je zoontje, maar zij
wist hem wel, weet je zeker dat je dat mens niet kent?

Ik hoop dat ze je met rust laat verder.

liefs Hester

 
quote: Hester1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2005 16:01:22'));

hoi Wilma,
Meis, wat mij opvalt is dat die "eerlijke meid" de naam van je baby weet. Ik las nergens in jouw topic de naam van je zoontje, maar zij wist hem wel, weet je zeker dat je dat mens niet kent?
Ik hoop dat ze je met rust laat verder.
liefs Hester

hoi hester..

ik dag ook eerst aan de manier van schrijven dat ik die pers kon..

Want ik heb iemand ooit via de zwanger forum leren kennen en heb een lange periode met haar gesproken op msn messanger! Maar later had ik er erg spijt   van want de persoon dee gemeen tegen me op een gegeven moment
omdat ik wel snel zwanger was en zij niet...   !!   Maar nu twijfel ik of ze het wel is want zo oud was de pers namelik niet! Kan wel een leugen zijn!!

Ik weet wel dat ik gezegd heb op de april forum toen Noah geboren werd   zijn naam enzo dus die pers kon het ook daar gelezen hebben maar dan moet die pers me interressant gevonden hebben om dat almal nog te weten en dat na te gaan !!!!

Vind het inderdaad interressant....
Ik zal het in de gaten houden...
Dankje wel...
groetjes     wilma





 
Hoi Wilma,

Ik ben even gaan kijken wat je bedoelde en ik denk dat er maar één remedie tegen is: gewoon niet reageren! Dat mens is gewoon ziek en gaat door omdat iedereen boos op haar reageert. Dus gewoon negeren, dan houdt ze denk ik vanzelf wel op.

Groetjes Astrid
 
hoi allemaal ,

ik denk dat het moeilijk is dit soort mensen uit te sluiten ,
beste remedie is gewoon negeren .

verder lijkt het me moeilijk om zo iemand buiten te sluiten tenzij de redaktie in staat is ip nummers te kunnen blokeren.

als ze dat niet zelf kunnen , kunnen ze altijd nog aangifte doen , en via andere wegen alsnog het ip nummer achterhalen , aan elk ip nummer is een adres gekoppeld .

ik ga vragen stellen aan de redaktie , ik hoop dat hun er uit kunnen komen.

groeten jaap
 
Hoi Wilma,

Ik heb  ook een klacht ingediend via forum@jongegezinnen.nl. Ik hoop dat het helpt. Trek het je niet teveel persoonlijk  aan. Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal als je je op een forum begeeft en meedoet.  Rare types kom je overal tegen. Helaas......

Groet
Lies
 
Hoi allemaal,

Ik ben via het 0-1 jaar forum hier terecht gekomen.

In het begin van dit jaar en eind vorig jaar zat er ook zo iemand op het forum. Toen had hij de naam Boze Papa. Het was dus een hij en iets zegt mij dat dit dezelfde persoon is, maar dan nu onder een andere naam.
Het schrijven is namelijk precies hetzelfde als wat Boze Papa vorig jaar deed. Hij is toen verwijderd van het systeem.
Hij wil juist dat we allemaal reageren, dus ik denk dat als we hem allemaal links laten liggen dat we daar veel meer mee bereiken.

Verder kunnen we inderdaad allemaal klagen bij de redactie, zodat deze persoon er (weer) uitgeflikkerd wordt.

Groetjes,
Maike
 
Hai Wilma,

Wat vervelend zeg! Ik moet zeggen dat ik een tijdje niet op de computer ben geweest.
En ik heb dat nare mens ook nog niet meegemaakt. Maar ik vind het een heel goed idee om zo'n iemand te laten blokkeren.

Die is zeker niet gelukkig met zichzelf, laten we het daar maar op houden...

Verder zou ik zeggen maak jezelf niet druk (hoe moeilijke dat ook is) ik weet zeker dat ik en de rest jou ook steunt!

Groetjes Sabrina (Sab) 6wk en 2dgn zwanger!
 
Hoi Maike,

Ik moest ook meteen denken aan "boze papa"....
Inderdaad zoals in vorige stukjes is geschreven moet je dit gewoon proberen te negeren. Maar als het je persoonlijk raakt kan dat best moeilijk zijn.

Groetjes,
Marieke
 
Terug
Bovenaan