een blender....duurt langer dan ik had verwacht.

A

Anoniem

Guest
Hoi,
voor mijn zoon maak ik nu zelf fruithapjes en groentehapjes. Ik maak altijd iets meer, en de rest vries ik dan in.
maar de blender maakt a: veel lawaai, en b: het duurt eindeloos lang voordat het fruit (ja, ook een zachte peer) en groente gepurreerd is. En dan bedoel ik wel 15 minuten zeker.

Is dat normaal voor een blender?
ook het lawaai? Ik doe het maar buiten, mijn zoon schrikt er altijd van (terwijl hij totaal niet schrikkerig is).

Andere tip misschien??

sorry, heb geen tips, maar moet wel lachen om het feit dat jij buiten staat te pureren, hahaha!
Ik heb zo'n staafmixer. Daar gaat het aardig snel mee.
Binnenkort ga ik er ook weer mee aan de gang...

hoi hoi,

ik gebruik de staafmixer, manlief wilde graag een blender maar nu ik dit zo lees (en vaker gelezen heb dat het niet goed werkt en lang duurt) geloof ik dat ik zo'n ding toch maar niet ga aanschaffen...

succes met pureren!

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hallo

is een rasp geen idee ???
geen lawaai helemaal rustig en de grootste stukken eet mama op hahaha

zo doe ik het , er zitten dan wel kleine mini stukjes in , maar ze kunnen het wel aan die kleintjes , die van mij wel in ieder geval...

gr anna mama van lela darya en milad bijna 5 mnd

Hoi,

ik gooi groente en fruit altijd in de keukenmachine. Daarin krijg ik het beter gepureerd. Bij mij leek het ook wel of de blender op steeg. Zelfs toen ik er wat water bij deed. Darom gebruiken we de blender nu maar voor milkshakes en smoothies en beslag te maken.

Groetjes van Marloes

Heel veel dingen kun je ook goed prakken.
Gare groente zachte peer en meer zacht fruit.
IS natuurlijk minder handig bij grote hoeveelheden.

Ik deed het altijd eerste wat prakken, zeker het harde fruit zeg maar.. En dan met de staafmixer. Ik heb ook wel een blender, maar ik vind toch de staafmixer fijner en sneller!!
Gr. Anne-Marie

Ik heb ook een blender en liep tegen hetzelfde probleem aan. Plus dat 'ie kleine hoeveelheden niet aan kan. Dat gaat gewoon onder de messen zitten, dus dat schoot voor geen meter op!

Sinds twee weken heb ik een staafmixer. Dat gaat enorm snel, is een stuk stiller dan de blender en pureert echt super!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan