een blender....duurt langer dan ik had verwacht.

Ook ik heb een staafmixer en werkt perfect!!

X Saskia
mv RIk 04-07-07

hoi hoi,

Dat de blender  wat lawaai maakt daar moet ik je wel gelijk in geven, (staafmixer vlgs mij ook). Maar bij mij is het fruit zo fijgemaakt, groente heb ik nog niet geprobeerd.
Vind wel dat kleine hoeveelheden er moeilijk uitgaan.

gr. mech

Hoi,
toevallig kwam mijn vriend gisteren met een blender thuis. Vanochtend gelijk geprobeerd en idd wat een herrie maakt dat ding. Mn dochter ging gelijk huilen. Ik had een peer met een liga erin gedaan, dat ging op zich wel goed, alleen vond mn meisje er niks aan, toen maar weer een groentehapje gegeven, dat vind ze wel lekker.
ik denk dat het makkelijker met een staafmixer gaat,
succes.

Hier geen ervaring met een blender.
Of ik prak het zelf met een vork, of ik doe het met de staafmixer (maar dan wordt het al gauw te glad).

Groetjes Debby.

Ik gebruik nu de staafmixer en zodra Daan wat ouder is en stukjes goed kan eten ga ik het molentje dat bij de staafmixer hoort gebruiken.
Heb dit bij de oudste ook gedaan en geen problemen met grote of kleine hoeveelheden.

Liefs Saskia

Hoi,

doe je ook een scheut water bij het fruit? Want als je dat doet, dan gaat het stukke beter en heb je het in een paar seconde gepureerd. Ook in een blender want dat gebruiken wij ook en dat gaat prima. En kleine hoeveelheden gaan dan ook prima.

Groetjes Sonja

quote: muis28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2007 21:53:00'));

Ik gebruik nu de staafmixer en zodra Daan wat ouder is en stukjes goed kan eten ga ik het molentje dat bij de staafmixer hoort gebruiken.
Heb dit bij de oudste ook gedaan en geen problemen met grote of kleine hoeveelheden.

Liefs Saskia

Een molentje???
Is dat zo'n ding wat je in dat bakje moet doen??

Terug
Bovenaan