Een boek..

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik vroeg me af of er mensen zijn die een boek hebben over zwanger worden, en wij je daar nou van vind?

Ik heb zelf het prenatal boek in huis (gewoon een tijdschriftje) en normaal gesproken heb ik een bloedhekel aan lezen, maar kan er niet genoeg van krijgen!

Iemand ideeen voor een super leuk boek? Wil een beetje informatie gaan opzoeken en kijken hoe de zwangerschap zich gaat ontwillen!!

Liefs, Maaike

Hoi Maaike

Ik heb zelf het boek 'baby' van aukje van ginniken in een ruk uitgelezen, het is niet echt een heel medisch verhaal maar gewoon alles vanaf haar zwangerschapstest tot aan de bevalling en daarna, allemaal heel gewoon opgeschreven en goed te volgen.

Muizeke

Oké dank je!
Ik ga maar eens opzoek dan naar dat boek!

Liefs, Maaike

Ja die van Aukje van Ginneken heb ik ook in een keer uitgelezen, niet echt een informatief boek, maar wel heel leuk om te lezen hoe zij haar zwangerschap en bevalling heeft ervaren. vond het erg grappig!

Liefs Suus

Hoi!

Ik heb het boek Zwanger Worden van Mariel Croon. Heel praktisch en duidelijk boek, zonder veel poespas. Ik pak het er steeds weer even bij om dingetjes op te zoeken.

Je kunt het bestellen via Bol.com,

groetjes
Suza

Wat ik een heel leuk boek vind is:

Een wolk van een baby van Stuart Campbell
Daarin staat van week tot de week de ontwikkeling beschreven + van elke week 3-d echo's. Zo kan je heel goed zien hoe je kindje in je buik groeit,

Ook heb ik:
Zwanger worden van Mariel Croon
Dat is heel erg informatief. Bij mijn eerste zwangerschap had ik daar erg veel aan. Nu eigenlijk niet meer.

Liefs, Larissa

heb ook net zwanger worden van marielle kroon besteld, via bol.com hoor van iedereen hier dat dat een heel handig informatief boek is voor meiden die voor de 1e keer zwanger willen worden!

Ja die heb ik ook.

Leest heel makkelijk en er staat echt een heleboel informatie in.

Terug
Bovenaan