Een boek..

hoi meiden,
ik heb het boek van;
-zwanger van je eerste kind (van marga schiet)bol.com
-zwanger (uitgeverij het spectrum)bruna,nl
-zwanger vruchtbaarheid,zwangerschap,en geboorte(van miriam stoppard)
3 hele goede boeken,op marktplaats staan zat van die boeken en allemaal voor een prikkie.
groetjes mier

hi iedereen,

ik heb ook nog een goed boek.
ik wil zwanger worden geschreven door ingeborg deana. vol advies, feiten en ervaringen over het zwanger worden.
echt wel een leuk boek voor iedereen die zwanger wil worden heb er best veel info uitgehaald. nu maar hopen dat het snel mag helpen.
groetjes nimfje

Hallo Allemaal

Mijn man en ik kwamen het volgende boek tegen:

Samen zwanger, het zwangerschapsboek met het oog op je relatie
van Christa Nieuwboer.

We hebben er nog niet zoveel in gelezen omdat we nog niet zwanger zijn maar het is een erg leuk boek om te lezen en om de zwangerschap samen te beleven.
Staan veel tips in voor aanstaande mama en papa en ook over de eerste negen maand.

Groetjes barbara

Hoi,

Ik heb meerdere boeken:
- Zwanger worden van Marielle Croon -> heel informatief zeker als je net begint met zwanger worden.
- Help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt van Kluun -> ik heb er echt om gelachen. Zeker voor mannen een leuk boek denk ik!
- Het 9 maanden wonder of zoiets -> allemaal 3d "foto's", waarin je bevruchting t/m bevalling ziet. Heel bijzonder.
- 9 maanden boek van Kinderen -> ook erg leuk, maar meer voor als je daadwerkelijk zwanger bent.
- Baby van Aukje van Ginneken _> geweldig om mee te lezen in het zwangere leven van iemand
- ik heb nog 2 andere boeken, maar weet zo de titels niet...

Uhhh als ik het zo zie staan zijn het er best veel...  Ik ben sowieso al gek om lezen en van dit onderwerp krijg ik geen genoeg... Nu is de collectie wel compleet denk ik.

Groetjes Anoek

Hi

Weet je wat een mooi boek is, wel een beetje prijzig maar zeker de moeite waard.

Het gaat niet zo zeer over zwanger worden maar, over de zwangerschap en hoe alles werkt in het menselijk lichaam.

"Het grote wonder" van Lennart Nilsson.

Het is vooral mooi om zijn foto's, allemaal echt vanuit de baarmoeder gemaakt!

Liefs Silly

Ik heb die dvd van Lennart Nilsson; Het wonder van een nieuw leven.
Echt super mooi! is in de baarmoeder gefilmt van orgasme tot geboorte!
Echt een aanrader!

Ik heb gister het boek Baby van aukje van ginniken besteld. Ben benieuwd!
Mijn moeder heeft ook nog een boek op zolder liggen over baby's van de geboorte tot de bevalling en dat zou ze eens gaan opzoeken!

Bedankt voor alle reacties!
Liefs, Maaike

Ik heb ook Zwanger worden van Mariel Croon, een heel interessant boek, met veel goede tips...

Pink

Terug
Bovenaan