een dreumes van 2 jaar en een baby van 13 weken, hoe opstap met zijn drieen

Mijn oudste wordt over 2 weken 4 jaar. Ze kan best al stukken lopen natuurlijk. Voor de hele lange stukken leg ik een plankje op de kinderwagenbak en daar kan ze dan op gaan zitten als ze moe wordt (of ik de straat te druk vind). De wandelwagen is er om gebruikt te worden, dus maak ik me geen zorgen om kilo's ofzo. Ik heb scoliose, dus ga echt niet met een draagzak lopen!
 
ilse is inderdaad een flinke meid.
ze is ook lang, maar ook stevig hoor, niet dik. sommige denken dat ze al bijna drie is, ze is net twee.

ik gebruik nu de draagzak, dit gaat goed, nog niet echt last van mijn bekken gehad.
voor als we weg gaan maak ik goed duidelijk dat ilse in de wagen moet en als we terug naar huis lopen mag ze zelf lopen. tot nu toe gaat het goed.

vorige week waren we een stuk aan het lopen, ilona in de kinderwagen en ilse zelf lopen, ging allmaal goed tot dat ze toch moe werd, en opgetild wilde worden. dit ging niet ik kan geen meid van 16 kilo tillen en de kinderwagen riijden, toen werd ze natuurlijk goed dwars, ik kon haar net op tijd beet pakken anders had ze in de sloot gelegen. liever in een sloot dan onder een auto.

nu was ik toch nog even naar een kiddy board aan het kijken, maar kan er geen vinden die achter mijn wagen past. ik heb een x-adventure. ik heb wel al een buggy waarvan de rugstand helemaal plat kan, misschien dat daar een buggy board achter kan.

groetjes henny
 
Hallo,

Wat je ook kunt proberen is een draagzak, je hangt je jongste erin, als ze wakker zijn met het gezicht naar voor en als ze moe zijn met het gezicht tegen je borst, kunnen ze lekker slapen.
Je hebt zo 2 handen vrij voor je dochter, tegen de tijd dat de kleine te groot word meestal tussen 1 1-5 jaar of 12-13 kilo, heb je je dochter misschien zover dat ze beter alleen kan lopen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt, een draagzak is wel even wennen maar het werkt super ik heb er zelf 1 geleend van een vriendin dus kan misschien ook nog.

Veel succes, groetjes Mary jane
 
Terug
Bovenaan