een dringende vraag

A

Anoniem

Guest
 Hoi dames

Mijn Nod is tussen 1-5 mei. Ik heb een onregelmatige cyclus(40-45 dagen)
Mijn laatste cyclus was (40 dagen)

Al drie weken heb ik last van maagzuur, en pukkels op mijn voorhoofd, veel afscheiding, gelukkig geen cervix slijm meer, want daar had ik al 4 weken.
Maar goed, dat hoeft nog niets te betekenen.

Ik heb soms last van pijnlijke/  brandende tepels.
Ik heb last van vochtverlies ,lijkt net colustrum(dikke melk dat uit mijn tepels komt)

Bij mijn eerste zwangerschap, had ik daar geen last van.
Mijn zoontje is 15 maanden verder

Weten jullie iets hiervan af

groeten nathalie

TJEE DAT LIJKT WEL ALSOF JE AL HEEL ERG LANG ZWANGER BENT..HEB JE AL EEN TEST GEDAAN ?
Issabel

TJEE DAT LIJKT WEL ALSOF JE AL HEEL ERG LANG ZWANGER BENT..HEB JE AL EEN TEST GEDAAN ?
Issabel

Issabel

Issabel

Hallo,

Mijn NOD is ook zo rond 5 a 6 mei, en ik voel me net zo als jij heb ook last van maagzuur en het idee dat ik ieder moment ga spugen, ga dan ook kokhalsen maar er komt niks uit.
Ik heb ook een druk op mijn buik, en ben heel erg emotioneel moet steeds huilen om de kleinste stomme dingen (vind mezelf ook zeer zielig hahahaha) en ik slaap heel slecht ( kijk s`nachts maar de dukes of hazards hahahahaha) maar ben overdag dood moe.

Ik heb allen geen last van mijn tepels zoals jij.......... ik vraag me dus net als jij af ben ik zwanger of niet, en die laatste week wachten is ook een ramp........vreselijk gewoon.

Ik voel me denk ik net zoals jij................maar zoals ik je lees zou het kunnen duiden op een zwangerschap, en dat je dat niet bij je eerste kindje had is ook mogelijk iedere zwangerschap is anders.

Sterkte Liefs Mirella

ben vandag lekker vrij, dus kan gelijk reageren

Ik weet het zelf ook niet.
Ik heb al twee testen gedaan, mijn zus is analist, die neemt mijn urine mee naar werk.
het waren beide negatief. wat ik wel weet van mijn eerste zwangerschap, is dat die testen ps na 8 weken zwanger te zijn positief waren, ik gebruikte toen 5 testen elke maand.
Dus dat betreft wort het hcg hormoon langzaam aangemaakt.

Die maagzuur klachten, heb ik eigenlijk nooit, voel hier en daar wat steken li en re
Heb jij vaak last van maagzuur wanneer je mentruatie zou moeten komen??

groeten nathalie

Nee ik heb nooit last van maagzuur, ik heb het nu voor het eerst........maar mijn zus had daar ook zo`n last van tijdens haar zwangerschappen.

Dat wachten is zo moeilijk he!!! ik wou dat ik nu al kon testen????

Maar zoals ik begrijp heb jij je ook al laten testen voor je NOD dag??? kan dat dan??

Ik ben nu op mijn werk erg he!!! maar zit even alleen op kantoor dit heb ik ook weer aan het einde van de middag.............. ga nu alleen even lunchen dus ik zie je berichtje later wel weer.......

Groetjes

Terug
Bovenaan