een dringende vraag

tjee heb ik weer mijn berichten komen in veelvoud binnen wat doe ik fout ?

issabel

ja, ik heb al twee keer een test gedaan voor mijn nod. Dit was vorige week en die week daarvoor
volgens www. brabbel kun je het best testen een dag na je nod. Dan is de test het best betrouwbaar.

maar ja, bij iedereen is het anders, kijk maar naar mijn eeerste zwangerschap en al die testen wat ik eraan verspild heb en dan pas na 8 weken zwanger te zijn,  wees die test aan dat ik zwanger was.

Ik vind het wel spannend, als het raak is
Mijn man is al helemaal in de wolken, maar we weten zelf dat je lichaam je ook kan bedriegen.
Voor ons is het wel spannend, ik ben gelovig en heb gebeden, als ik weer spontaan zwanger mag raken.
 Dus het is even afwachten.

Is dit jouw eerste zwangerschap??
Ik hoop ook voor je dat niet ongi wordt, en als je zeg dat je nooit last van die verschijnselen heb gehad,  dan kan je zeggen , dat het wel raak zou moeten zijn.

Heb jij ook om de dag geklusd. want over het klussen......
soms hadden wij gewoon om de twee dagen geklusd, je wil graag wel om de dag, maar je geest zeg ja, en je lichaam zeg nee.
hahaha

Volgens ww. brabbel zou ik een eisprong heb ik mijn eisprong op 17 maart en 23 maart gehad. (heb een onregelmatige cyclus)

Heb jij een regelmatige cyclus??

Ik hoor het van je

groeten nathalie

hoi Isabel

om op jouw vraag terug te komen, ik weet niet wat er mis gaat, misshien druk je dubbel op plaats bericht, dat zou kunnen, of het kan zijn dat het bij jouw even vast loopt.

ik hoo dat hier wat aan heb

Hoe gaat het met jou?
Wanneer is je NOD??
Voel jij ook al wat verschijnselen net als Mirella en ik

ik hoor het van je

groeten nathalie

Hallo, heb net even gelucht was lekker, ben nu alleen nog misselijker maar ja.....het zal zo wel weer zakken denk ik.

Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld ik bijna de klok erop gelijk zetten, jij dus ook is best prettig, vooral als je zwanger wilt worden, als je hier leest kan het ook heel anders zijn.

Ik ben 23 jaar en trouw over 3 weken (spannend) 20 mei om precies te zijn, het lijkt me wel fantastisch als ik al zwanger ben want dan trouwen we eigenlijk met z`n drieen mijn vriend hoopt dit ook heel erg. Hij is nu 27 en wilde 3 jaar geleden al een kindje maar ik was er toen nog niet aan toe.

Ik ben heel erg goed bezig geweest met klussen, keurig om de dag en soms iedere dag, vorige maand is me dat niet gelukt hoor.............ik heb wel zoiets van, we moeten er allebij zin in hebben het moet wel leuk blijven toch????

Blijf jij nu evengoed testen of wacht je tot je NOD???

nu dat jij je helemaal heb voorgesteld, wil ik het ook even doen

Ik ben 27 jaar(pas geworden)
heb al een zoontje van 15 maanden.
Ik was hoog zwanger toe ik mte mijn vriend trouwde. (was toen 25 jaar en hij 27)
op 31 Oktober 2004  hebben wij elkaar het ja woord gegeven.
met klamme handen
hahahaha
(ook al ken je elkaar zo lang, het blijft toch spannend zo een dag)

He, maar leuk dat je gaat trouwen. Is hij op zijn knieeeen gegaan??
die van mij niet
hahaha

Ik denk, dat ik op 2 mei ga testen. mijn zus neemt mijn urine mee naar werk.
Dan zie ik wel verder.

hoe lang is jouw cyclus??
Want die van mij is tussen 40-45 dagen.
De laatse keer was het 40.

Hoi mirella

Heb jij ook last van oprispingen?

groeten nathalie

Hey,
Jij had kirsten ook al gevonden zag ik...........weer iemand die zich het zelfde voelt als ons.
Dus jij bent ook getrouwd.......wat leuk zeg. Ja het wordt nu spannend die laatste weekjes we moeten nu zo veel laatste dingetjes doen en steeds weer me jurk passen leuk hoor allemaal.

Sorry maar ik hou me nooit zo bezig met die cyclus ik zit denk ik op de 29 of 30 dagen.
Daar ga ik me pas echt mee bezig houden als het niet wil lukken ik zit nu pas in ronde 2.

Jou kindje is nu 15 maanden zei je, is het een jongetje of een meisje???

Ik ga nu echt weer ff aan me werk kom rond een uurtje of 5 weer terug denk ik.......

Groetjes

hij is nu 15 maanden, echt een boef.
Hij begint nu al met praten, kan al 5 woordjes zeggen,
Nu voel ik mij echt een moeder, omdat je al wat men hem kan communiceren, nou als hij papa zeg, springt mijn man ook een gat in de lucht
Dit is echt een leuke leeftijd.

Jij heb dus een regelmatige cyclus, dat is wel heel erg prettig
ga jij wel testen voor jouw NOD?. Je moet het maar proberen, bij iedereen is het anders.
Welke testen gebruik jij??

groeten nathalie

Terug
Bovenaan