een druppel melk?!

Ha Eva,

Ben net thuis van mijn werk en heb de hele dag al een beetje gelige tepels (ipv rood) en dan wil ik dat laten zien aan mijn vriend, is het weg!
Ik krijg er ook geen druppeltje meer uit. Jij nog wel? Ze doen wel erg pijn.

Nog 6 dagen wachten!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Elly

Hoi Elly

Ik heb er vanmiddag nog een druppeltje uitgekregen (hihi)
en heb het net weer geprobeerd, toen ik je berichtje las, en nu kwam er een doorzichtig druppeltje vocht uit. hmzz
mijn borsten doen ook erg zeer.

die gekke borsten van ons ook! hihi

xxxx

Ha Eva

Ja, het zijn een paar rare dingen, hihi!!

Ik heb net besloten, dat als ik dinsdagavond nog niet ongesteld ben, een test te doen.
Woensdag ben ik lekker een keertje vrij en als het dinsdag niks wordt, kan ik woensdag lekker shoppen, heerlijk geld uitgeven (om mezelf te troosten).
Wordt het (hopelijk) wel wat, dan ge ik alsnog shoppen, stiekem wat kleertjes ofzo kopen. Hoe dan ook het geld gaat rollen woensdag!

Weltrusten en waarschijnlijk tot morgen!!

Groetjes Elly

hoi eva en elly,
ik heb een tijdje geleden een berichtje geschreven, hebben jullie dat gelezen. het is namelijk niet goed om in je borsten te knijpen om te kijken of er iets uit komt!

groetjes Saar

hoi Saar

Ik heb je berichtje toen gelezen.
Maar het is zo verleidelijk om er in te knijpen. hihi
Het zal vast iets met onze hormonen te maken hebben, ik denk niet dat het kwaad kan.

'@ Elly, goede morgen!

Wat spannend dat je dan een test gaat doen. Ik durf het dan nog niet, omdat ik daarna moet werken... en heb dan of een verschrikkelijke baaldag of vlieg mijn collega's om de nek van blijdschap.. en dat kan ook weer niet. En mijn vriend is er dan ook niet bij.
Dus het weekend lijkt me beter. Dan kan ik het rustig vieren die dag.. of niet natuurlijk.
we spreken elkaar!!

groetjes Eva

hoi eva,

ik dacht ook dat het geen kwaad kon, heb wel een borstkanker onderzoek gehad daarna!
omdat dit 1 van de verschijnselen was!

dus het hoeven niet alleen maar hormonen te zijn!

groetjes Saar

Hoi Saar

borstkanker... slik..

Ik heb deze vraag van mij ook op het zwangerworden forum gezet.. en daar waren meer meiden die dit ook hebben gehad aan het begin van hun zwangerschap.
Maar ik kijk het wel even aan.
Als ik nou niet zwanger ben deze ronde, bel ik de huisarts wel even.

groetjes Eva

oke.
da's goed.
ik wil je niet bang maken hoor!
maar ik had toender tijd ook een oproepje geplaatst en daar kreeg ik reacties op van meiden die het ook verstandiger vonden om naar de huisarts te gaan.
bij mij stuurde de huisarts me meteen door.
gelukkig loosalarm, maar je wordt wel even wakker geschud van daar dat ik zo reageer!

ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!

succes, groetjes Saar

Terug
Bovenaan