een echo van ons 2e humpie

A

Anoniem

Guest
hee dames hier een foto van ons 2e humpie hier was ik 9weken en de eerste echo bij de vk.
vanmiddag krijg ik de laatste controle echo bij de gyn en zal die ook even plaatsen vanavond kijken na het verschil hihi

lief he weer

Hallo,

Ja het is allemaal weer erg leuk..
Ik heb dinsdag mijn 3de echo en ben dan 10 weken en 3 dagen. Dus ben nu 9 weken en 6 dagen.
Geniet van je echo vanmiddag. Ik zou alleen niet alle echo's  op het internet zetten hoor. Ik heb zulke nare verhalen erover gehoord. Maar goed, dat is natuurlijk mijn mening en als jij er lekker mee wil showen, moet je dat gewoon doen hoor.

Groetjes

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2009 11:42:27'));

Hallo,

Ja het is allemaal weer erg leuk..
Ik heb dinsdag mijn 3de echo en ben dan 10 weken en 3 dagen. Dus ben nu 9 weken en 6 dagen.
Geniet van je echo vanmiddag. Ik zou alleen niet alle echo's  op het internet zetten hoor. Ik heb zulke nare verhalen erover gehoord. Maar goed, dat is natuurlijk mijn mening en als jij er lekker mee wil showen, moet je dat gewoon doen hoor.

Groetjes

ow gaaf:)een 3d echo jij ook succes dan he

en wat heb je gehoord dan????
voel je je verder helemaal goed???

liefs

Hey Patricia,

Leuk he al die echo's weer. Wij hebben maandag de 12 weken echo gehad, zo mooi om weer van die handjes en voetjes te zien die kompleet zijn.....Was alweer een 'echt mensje'. En jawel alweer een druk babytje......bleef niet echt stil liggen voor een mooie afbeelding....

Hoop dat straks alles goed is bij jullie.

Groetjes Wendy (12w6dgn)

haha niet een 3d echo, maar onze derde echo.
Maar het blijft allemaal leuk hoor.

Oh wat een schattig humpie en je bent al weer 9 weken jeetje wat snel al. Nog ff en je mag het van de daken schreeuwen. (als je dit niet al doet)

Geweldig weer he !

Geniet ervan !

Ik wens je een hele fijne zwangerschap en een gezond kindje !

Sophie

tnx dames

ja ik zal over een tijdje weer een nieuwe echo plaatsen jullie hebben het nu toch al gezien dan hoeftie van gister er niet meer bij is leuker alst weer wat groter is

ja ik ben alweer 10wken en paar daagjes dus gaat mega snel

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

en

Terug
Bovenaan