Hee meid,
Allereerst van harte gefeliciteerd!!
Ik breek ff in ;-) Ik ben mama van een 1-eiige jongens tweeling, geboren in Nov'12 met 36+4
Onze tweeling zaten samen in 1 vruchtzak en hadden wel een vliesje ertussen, daarom ook vanaf het begin elke 2 weken een echo!! Heel bijzonder maar ook elke keer weer spannend. Ze hadden zeker tot week 26 verhoogde kans op tts, gelukkig hebben ze er beide nooit last van gehad, een hele opluchting. Het kan ook bij geboorte nog voorkomen maar daar worden je kleintjes gelijk op getest.
Onze tweeling is via de natuurlijke manier geboren en ze waren heel goed van gewicht voor een tweeling.
De eerst geborene was 3020 gram en mijn tweede zoon 2790 gram. De artsen waren heel verbaasd (daarom konden ze wel eerder strippen en inleiden)
1 advies: pak op tijd je rust. Ik weet zeker dat op tijd stoppen met werken er toe bij zal dragen dat jou tweeling lekker gezond op de wereld komen.
Ik was vanwege bekken en lumbale instabiliteit al gestopt met werken vanaf week 21 (staant beroep) en mede daardoor hadden mijn knullen zo'n goed gewicht. Leuk was anders maar wat moet, dat moet.
Inmiddels zijn ze ruim 4 maanden en tegen de 7 kilo aan
Meid, ik wens je een hele fijne zwangerschap en geniet van elk moment, ook al is het (soms) zwaar.
Liefs Lynn. Nov'12 tweelingmama van Dean en Jack.