Een-eiïg

heej ik breek ff in hier ;)! gefeliciteerd met je zwangerschap! wat leuk een tweeling!! hopelijk blijft alles goed gaan! wij hebben voor onze kindjes van 2 verschillende leeftijden de Urban Jungle Duo, en die rijdt fantastisch! is redelijk plat opvouwbaar en past door de meeste deuren! wij vinden hem echt super! en trouwens ook op marktplaats gekocht! er staan vaak nog hele mooie op! succes met zoeken!!
 
Hee meid,

Allereerst van harte gefeliciteerd!!

Ik breek ff in ;-) Ik ben mama van een 1-eiige jongens tweeling, geboren in Nov'12 met 36+4
Onze tweeling zaten samen in 1 vruchtzak en hadden wel een vliesje ertussen, daarom ook vanaf het begin elke 2 weken een echo!! Heel bijzonder maar ook elke keer weer spannend. Ze hadden zeker tot week 26 verhoogde kans op tts, gelukkig hebben ze er beide nooit last van gehad, een hele opluchting. Het kan ook bij geboorte nog voorkomen maar daar worden je kleintjes gelijk op getest.

Onze tweeling is via de natuurlijke manier geboren en ze waren heel goed van gewicht voor een tweeling.
De eerst geborene was 3020 gram en mijn tweede zoon 2790 gram. De artsen waren heel verbaasd (daarom konden ze wel eerder strippen en inleiden)

1 advies: pak op tijd je rust. Ik weet zeker dat op tijd stoppen met werken er toe bij zal dragen dat jou tweeling lekker gezond op de wereld komen.
Ik was vanwege bekken en lumbale instabiliteit al gestopt met werken vanaf week 21 (staant beroep) en mede daardoor hadden mijn knullen zo'n goed gewicht. Leuk was anders maar wat moet, dat moet.

Inmiddels zijn ze ruim 4 maanden en tegen de 7 kilo aan :)
Meid, ik wens je een hele fijne zwangerschap en geniet van elk moment, ook al is het (soms) zwaar.

Liefs Lynn. Nov'12 tweelingmama van Dean en Jack.
 
Ohja, wij hebben een Koelstra Flexxo twin kinderwagen. Super fantastisch en zeer wendbaar.

Enige nadeel van de Koelstra en Urban Jungle is dat er geen maxicosies op kunnen omdat ze dan onstabiel worden. De reiswiegjes zijn ook wat kleiner als bij een 1-ling maar het buggy gedeelte is daarop aangepast.

Liefs
 
@Lynn30
Hoi Lynn, wat leuk dat je ook hebt gereageerd! En wat fijn dat bij jou de zwangerschap zo goed is verlopen met twee prachtige kinderen als resultaat.
Kunnen jullie ze uit elkaar houden?
Bedankt voor de tips over de wagen en over rust nemen. Ben ik inderdaad ook van plan. Er loopt hier al een meisje rond en we hebben woensdag gehoord dat ze inderdaad met 36 weken willen gaan inleiden, dus op tijd stoppen met werken (en goed luisteren naar mijn lichaam!) is geen overbodige luxe.
Tot nu toe geen klachten - ben dinsdag 20 weken - maar ik zal toch beetje rustig aan moeten doen de komende weken.

Geniet van je kleintjes!
Ik hoop dat ik over 4 maanden ook zo positief op alles terug mag kijken!
 
Terug
Bovenaan