Een feestje, wat voor excuus om niet te drinken?

<p>Hai,</p><p>Op dit moment ben ik 7 weken zwanger, super leuk! Ik zit alleen met een probleempje waar ik zelf nog niet uit kom. Misschien hebben jullie tips?!</p><p>aankomend weekend is een feestweekend bij ons ivm verjaardagen. Nou valt het behoorlijk op als ik niet drink. Ik heb alcohol vrije wijn al geproefd maar dat smaakte niet. <br />Hebben jullie nog een tip hoe het ‘toch kan lijken’ dat ik drink? Of een goed excuus hiervoor? <br /><br />Ik hoor graag jullie tips! </p>

Gefeliciteerd, en ja heel lastig is die situatie .
Ik kon niet makkelijk zwanger worden en zat daardoor aan wat medicijnen dus toen ik uit eindelijk wel zwanger was ben ik die medicijnen blijven gebruiken als smoes om niet te hoeven drinken .

Sommige zeggen dat ze een antibiotica kuurtje hebben . Of dat ze aan de lijn zijn maar dat is lastig als je wel chips gaat eten haha.

Succes in ieder geval

Ik deed dubbelfris in mijn wijnglas ipv wijn. Waar je wel op moet letten dan is dat je het niet te snel opdrinkt. Werkt perfect!

Ik had een hernia dus kon de diclofenac als excuus gebruiken (welke ik uiteraard niet slikte). Medicatie of pijnstilling is wellicht een idee. Blaasontsteking zou ik wel zeggen dat je al paar dagen aan de medicijnen bent, anders zit je namelijk niet zo makkelijk vaak haha!

Vooral niet de eeuwige blaasontsteking smoes gebruiken. Als je door de mand wil vallen, vooral die inzetten ;)
Gewoon een glas in je hand hebben, af en toe doen alsof je een slok neemt en wegzetten en dan 'vergeten'. Dubbelfris kan goed werken mits je geen open keuken hebt en iedereen ziet dat je dubbelfris inschenkt ? 
onthoud daarnaast dat jij vooral denkt dat het opvalt. Als andere niet gefixeerd zijn op een mogelijke zwangerschap valt het echt niet op. Hier toen zelfs een week wintersport incl apres ski overleefd zonder dat ook maar 1 iemand iets doorhad!

Hoi, dit ken ik nog van mijn zwangerschap haha. Wij hadden toen het geluk dat het feestje vaak bij ons was. Ik heb toen de wijn of rosé uit de fles gegooid en gevuld met dubbelfris of limonade. Werkte perfect. Wel uitkijken dat niemand anders je fles pakt ;)

Terug
Bovenaan