Een forumpapa?

A

Anoniem

Guest
Hallo forummoeders,

Zal mezelf gelijk even voorstellen. Ik ben de papa van Kay en was eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig geworden wat er zoal allemaal besproken wordt op het forum. Heb al een paar van jullie gezellige moeders ontmoet maar hoor eigenlijk nooit over forumvaders. Zijn die er dan uberhaupt niet op zo'n forum (soort van NOT DON) omdat dat niet mannelijk genoeg is. Weet natuurlijk allang dat de metroseksuele man met de noorderzon vertrokken is (inclusief handtas met poedertjes en zalfjes) maar wilde gewoon even checken of vaders een ondergeschikte rol spelen (zo niet uitgesloten zijn)  in het geheel. Of hebben zij gewoon geen tijd omdat ze nog steeds de traditionele rol van hoofd-geldverdiener op zich nemen. Maar goed.......deze papa heeft dus gewoon 6 weken vrij en kan lekker elke dag  van zijn kleine trots gaan genieten........
Roger. Trotse pvKay

We hadden ooit een papa van Jasper, maar of hij met de noorderzon is vertrokken? (inclusief luiertas met doekjes, luiers, flesjes, potjes, schonen kleren).

Als je tegen ons geroddel kan ben je van harte welkom hoor!

Annemieke

Nou is de familie compleet, Esme, Kay en nu ook al Roger op het forum, gezellig !!

Mijn man noemt ons de mutsenclub, ook als we een forumdag hebben, dan zegt hij doodleuk, "ga je met de mutsenclub op stap". Maar dat bedoelt hij wel lief hoor, dames!!

Het is hier een gezellige boel, niets blijft onbesproken, maar dat zul je wel gehoord hebben, het voelt als dat je er vriendinnen bij hebt gekregen en dat heb ik zeker met een paar meiden hier.

Nou, laat wat van je horen en je weet het, wij zijn dol op fotooooooo's!

Groetjes, Marieke mv Lyanne 18-08-2006

Ik weet uit betrouwbare bronnen dat er hier nog een papa "spiekt"

En ik kan wel een hintje geven.... papa van thomas!!!!

Hoi papa van Kay,

6 weken vakantie, om maar eens met de deur in huis te vallen??? Wat een heerlijk voruitzicht!

Weet je wat het is met die mannen over het algemeen (denk ik dan, alsof ik een expert ben): ze spieken echt wel mee, kijken foto's en hebben ook nog een mening. Maar zélf schrijven, ho maar.... Dan is het toch weer een vrouwending, dat getut over babys enzo. Niet dat een beetje man alleen maar bier wil drinken en voetbal kijken  (haha cliche, maar kijk maar naar de nieuwste bierreclames)? Die van mij (ook al zo'n jeukterm) heeft daarom 1x per 14 dagen in ieder geval een eigen dag met die twee schatjes van ons buiten de weekenden, maar gaat dan niet forummen omdat ie dan leuke dingen met ze doet (en áls de compu aangaat, verdiept ie zich liever in de nieuwste electronische boytoys etc...) Je zult hem dus niet zo snel hier vinden, dat weet ik wel zeker.

Anyway, veel plezier in het kippenhok, vooralsnog ben jij de enige haan die zijn identiteit prijs heeft gegeven.....

Groetjes aan Esmé en heel veel pelzier met jullie prachtige kereltje de komende weken

Susan mv Gijs en Sophie

Hallo,
Papa's zijn wel welkom op dit forum....maar denk dat ze niet durven.
Of ja mischien te druk met werken.....tja de centjes moeten ook binnen komen (zodat mama lekker kan forummen hihi )
Maar hoe dan ook...kom maar lekker mee kletsen!

Heey die Roger,

Gezellig dat je ok komt 'forummen'.
Hopelijk ben je trendsetter en volgen er ook meerdere papa's!

Groetjes Bianca

Metroseksuele man???... Uhm,... (effe google)

"

een stadsman te beschrijven die een sterk esthetisch gevoel heeft en die heel wat geld en tijd spendeert aan zijn voorkomen en levensstijl"

Je bent nu in ieder geval "haantje de voorste"!
Veel plezier hier hahaha..

De mama van je zoon

Terug
Bovenaan