Hallo papa van Kay (en alle moeders, want tot nu toe zijn er nog geen reagerende mannen, geloof ik),
Ik ben de papa van Wieteke, maar schrijf even onder de naam van mijn vrouw. Ik wil even laten weten dat ik ook regelmatig bij het forum betrokken ben. Overigens vaak nadat de moeder van mijn dochter (om maar even een andere term dan het oubollige 'mijn vrouw' te gebruiken) mij erbij geroepen heeft.
Leuk om te lezen dat er meerdere papa's meelezen met de "vrouwenpraat", hoewel het er op dit moment dus nog niet zoveel zijn, als ik de reacties tot nu toe lees. Ik ben zelf niet zo'n schrijver, maar lees wel vaak een aantal verhalen. Dat kost ook minder tijd dan schrijven, wat dan weer goed uitkomt omdat ik hier thuis ook het geld in het laatje breng. En dan zit zes weken vakantie (toe maar!!!) er echt niet in op dit moment. Maar misschien vanaf volgend jaar, als ik volledig in het onderwijs werk (ik combineer dit nu nog met mijn andere baan).
Voor de verhalen moet je het dus vooral van "mvWieteke" hebben, maar af en toe zal "pvWieteke" dus misschien ook wel van zich laten horen... Trouwens: meerdere hanen in één kippenhok geeft vaak een hoop trammelant, dus laten we voorzichtig zijn...!
Groet,
pvWieteke