Een forumpapa?

geweldig!!! zo'n papa hier in ons midden...
Ik zie mijn hubbie hier nog niet tussen in zitten .(lees schrijven)

Nou ook voor jou geldt, wil je iets kwijt, er is altijd een luisterend oor.

groetjes pally

oh oh oh oh ik weet waar die metrosexuele man naar toe is verhuist! Heb gisteren nog een foto van hem gepost met z'n handtasje :)

whhhhhhhaaaaa, laat je zoon dit maar nooit lezen. hahahaha

groetjes pally

Hey,

Ik vind het toch wel bijzonder hoor. Mijn man voelt er niets voor om met  de dames te lezen en schrijven. Haha, hij sleutelt liever aan zijn motor. Hij heeft trouwens 5 weken vakantie en geniet enorm van onze zoon.

Groetjes,
Nelly, mv Dean.

Haha,Ilja,nou kan ie wel weer.
Ik denk dat de meeste mannen(iig die van mij) helemaal geen zin hebben om te geiten op zo'n forum.
Te moeten kletsen over spuug,poep,driftbuien en tandjes.
Mijn man is wel eens over mijn schouders aan het meelezen,dan zeg ik:'Wegwezen,vrouwenpraat'!Haha.
Mannen zijn over het algemeen niet zulke 'praters'denk ik.
Maar hoe dan ook,kakel gerust mee!
Groetjes Tanja

Nee de mijne houd er ook  niet van.
Zeker niet op een forum en zeker niet met al die vrouwen praat
Maar wel leuk dat er een aantal mannen zijn die mee willen praten.

Liefs Ilse mv Danique

nou die van mij komt niet veel verder dan marktplaats dus die zal hier ook niet verschijnen. Maar wel leuk hoor zo'n haan in het kippenhok

Liefs sandra

Hallo papa van Kay (en alle moeders, want tot nu toe zijn er nog geen reagerende mannen, geloof ik),

Ik ben de papa van Wieteke, maar schrijf even onder de naam van mijn vrouw. Ik wil even laten weten dat ik ook  regelmatig bij het forum betrokken ben. Overigens vaak nadat de moeder van mijn dochter (om maar even een andere term dan het oubollige 'mijn vrouw' te gebruiken) mij erbij geroepen heeft.

Leuk om te lezen dat er meerdere papa's meelezen met de "vrouwenpraat", hoewel het er op dit moment dus nog niet zoveel zijn, als ik de reacties tot nu toe lees. Ik ben zelf niet zo'n schrijver, maar lees wel vaak een aantal verhalen. Dat kost ook minder tijd dan schrijven, wat dan weer goed uitkomt omdat ik hier thuis ook het geld in het laatje breng. En dan zit zes weken vakantie (toe maar!!!) er echt niet in op dit moment. Maar misschien vanaf volgend jaar, als ik volledig in het onderwijs werk (ik combineer dit nu nog met mijn andere baan).

Voor de verhalen moet je het dus vooral  van "mvWieteke" hebben, maar af en toe zal "pvWieteke" dus misschien ook wel van zich laten horen... Trouwens: meerdere hanen in één kippenhok geeft vaak een hoop trammelant, dus laten we voorzichtig zijn...!

Groet,
pvWieteke

Terug
Bovenaan