een gewaagd onderwerp

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2008 10:39:04'));

Ben ik dan de enige die het niet leuk vind dat manlief hiernaar kijkt?

Kijk, ik heb niet de illusie dat hij het niet doet, maar ik wil er niks van weten. Ik vind het ranzig en mijn zelfbeeld gaat behoorlijk naar beneden. Ik heb geen grote borsten, ik heb putten in mijn benen, en een blubberbuik. Als ik die meiden zie, dan weet ik dat ik er wat minder sexy bij afsteek.

Maar jij hebt iets wat al die anderen niet hebben: een man die van je houdt en waar je samen een lief kindje mee hebt. Ik heb striemen op mijn benen en borsten en mijn buik is een afdakje maar dat zijn allemaal aandenkens aan mijn drie kinderen die ik samen met mijn man uit liefde gemaakt heb en die in mijn lichaam mochten groeien. Daarom ben ik er trots op!!!

Groetjes van Marloes

Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Maar toch blijf ik het als soort concurrentie zien, waar ik niet aan kan tippen.....

Och meid toch!! Ik snap je gevoel helemaal hoor. Maar ben het ook met Marloes eens... Hij ligt naast jou in bed, en jullie hebben samen een mooi kindje!
En die vrouwen die in die films spelen zijn daar allemaal op geselecteerd, en het is ook echt vaak heel erg nep!
Je kunt het ook zo zien: Jij verlaagt je eigen niet tot hun niveau, anders was je man waarschijnlijk niet bij jou gebleven.

Liefs Debby.

Ik snap ook goed wat je bedoeld hoor.
Ik hoef er ook niet naast te zitten als hij zo'n film kijkt dat doet ie maar lekker alleen.
Ik geloof dat het voor mannen twee verschillende singen zijn.. die films zijn voor hem iets waar hij lol aan beleefd, iets wat helemaal los staat van liefde. Al kunnen wij dat ons misschien niet helemaal voorstellen, kerels kijken er gewoon graag naar.

Zeg nou zelf, het beeld wat in die film wordt geschetst van vrouwen dat is toch helemaal niet reëel? alles is uit proportie, de schaamlippen zijn strak getrokken, de borsten lijken wel voetballen en zitten ongeveer in hun nek, ze lopen op hakken waar ik nog geen stap op kan zetten, hun kleurtje lopen ze op in een spraycabine  en hun hun haar is nep. Kortom het zijn levende poppen...
Als je er zo uitziet wordt je alleen maar als lustobject gezien, en ik denk niet dat wij zo willen zijn!

Evelien

Hahaha Evelien, ik moest erg lachen hoe je de 'levende poppen' omschreef, maar het is waar.

Hier kijkt manlief ook wel eens op de pc. Leuk vind ik het niet, want ik denk dan aan dingen als 'i.p.v. dat hij iets nuttigs gaat doen', hihi. Meekijken doe ik niet, heb geen behoefte om die hijgende, meestal blonde, dames te zien. Ik kijk liever naar een horrorfilm of komedie.

Haha, dat voordeel heb ik dan wel weer. Ik ben blond, en nog geeneens uit een potje....

Hallo

Ik heb er geen problemen mee als mijn vriend zou kijken, alleen op internet kijken wij dat niet. Soms kijken we samen naar spice platinum op de televisie met digitene. Ach joh, die vrouwen zijn zo nep, daar kan ik niet jaloers op zijn.

Groetjes kIrsten

hoi hoi,

ook hier kijkt manlief wel eens naar dat soort filmpjes. We hebben wel eens samen gekeken maar ik vind dat dus echt niets...zo nep die meiden en voor mij heeft dat niets met liefde te maken.
Ik ervaar het dus ook niet als een bedreiging of als iets wat ik mijn man niet kan geven. Nee die gemaakte poppen daar vergelijk ik mezelf niet mee en manlief mij gelukkig ook niet.

groetjes en natuurlijk kan dit onderwerp gewoon,
Tamar

Terug
Bovenaan