een gezondheidsupdate...

Hoi Ellen,

Wat een vervelende uitslag. Je hoopt toch altijd misschien tegen beter weten in dat het allemaal meevalt.
En wat moeilijk dat je onder deze omstandigheden na meot denken over eventuele verdere gezinsuitbreiding. Je hoofd zit vol met vragen waar je zo geen antwoordt op krijgt.
Ik wens je (jullie) heel veel sterkte en weet dat  er veel mensen  aan je (jullie) denken.
Al moeten jullie het ondanks dat wel allemaal  samen doen en beslissen.

Groetjes,
Helma mv Mirthe, Aniek en Jasper.

Tjeetje meid,dat is me toch allemaal wat!!
Ik hoop dat jullie eraan uit komen en dat je lijf je niet in de steek laat.Heel veel sterkte en het allerbeste.

Veel liefs Kitty en Tess

Er is niets zo vreselijk als in  onzekerheid zitten,.. Telkens weer, en weer en weer...
Ik kan alleen maar zeggen dat ik ontzettend met jullie mee hoop dat er snel positief nieuws gaat komen en weer even geen zorgen hebben..

Hou nog effe vol!!

Esmé mv Kay

Lieve Ellen,

Wat jammer dat het bericht niet zo heel positief was. Ik hoop dat het kuurtje aanslaat en dat je in januari gewoon goed nieuws krijgt! Dat verdien je gewoon!!

Heel veel sterkte!

En als je ff wilt koffieleuten dan weet je me te vinden hé?

liefs jen en een dikke knuffel van mike

He gatver Ellen. Ik had voor jullie echt beter nieuws gehoopt.
Kan me voorstellen dat je bekaf bent van alle spanningen.

Sterkte meid.

Liefs,

Tessie

hey Ellen

ppffff wat een rottijd voor jullie zeg! hoop dat je het weekend een beetje bij hebt kunnen komen van de spanning... kan niks anders doen dan duimen dat het allemaal mee zal vallen.

veel sterkte en als je je ei kwijt wilt, gewoon lekker loslaten op t forum!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan