een harde mening!

A

Anoniem

Guest
Regelmatig zie ik verzoeken voorbij komen van mensen om op hun kindje te stemmen. Als het iemand van het zomerforum 2006 is doe ik dat zeker. Maar steeds vaker zie ik dat mensen oproepen plaatsen in alle (of heel veel groepen).

Zelf vind ik dat erg ver gaan. Je kan wel blijven stemmen!

Zijn er meer mensen die er zo over denken of sta ik hier alleen in?

Annemieke

Volledig mee eens. Anders blijf je aan het stemmen. onzin!
Ik stem dus bij voorbaat niet.

Jeske

Sja, eigenlijk ben ik het daar ook wel mee eens.....
Ik vind het zelfs niet helemaal eerlijk, want mensen die dat niet doen, hebben dus bij voorbaat geen kans om een wedstrijd te winnen...

Liefs Annet

Volledig met je eens...
Als het van deze forum groepie is.....Vind ik het niet erg.....
Maar anders stem ik ook gewoon niet!

Groetjes Jacqueline

Hoi,

Als ik tijd heb zal ik stemmen, heb ik geen tijd, dan hebben ze pech. Ik vind trouwens die site waar je eerst moet inloggen echt een ramp, dus voor die mensen is het helaas jammer. Meestal heb ik wel ff tijd en ben nieuwsgierig naar de foto, dan druk ik meteen op stem.

Ik heb een tijd terug ook gevraagt om op iemand te stemmen, dit was niet mijn eigen kindje maar een kindje van een msn-groep over Hemangiomen, die meid heeft al zo veel mee gemaakt, dan stem ik met liefde iedere dag, en gelukkig ook vele andere hier.

Ik geef toe, als ze niet van dit forum zijn, stem ik ook niet zo snel.

Groetjes Nanda

Ik stem eigenlijk bijna nooit, alleen als ik echt even helemaal niets te doen heb, maar ik wil er niet te veel werk van hebben. Bij sommige stemmingen moet je van alles invullen nou daar begin ik dus lekker niet aan....
Ik vind het idd ook best vervelend dat sommige mensen dus echt op elk forum hun linkje plaatsen. Snap ook eigenlijjk niet waar dit goed voor is.
jullie zullen dus van mij geen verzoek krijgen om op een van mijn jongens te stemmen. Want ik vind het best vervelend dat iedereen deze foto's kunnen zien.

Hoi Annemieke

ik deel die mening wel...
Ik heb het één keer gedaan en toen moest ik van alles invullen en daar zat ik niet op te wachten.

Verder moet iedereen het zelf weten maar ik stem niet ook omdat ik daar de tijd niet voor heb of soms neem. Even op het forum is altijd tussen de bedrijven door..
Dus vandaar.
Groetjes Renske

Ik stem nooit, vooral die hele waslijst die je van tevoren moet invullen.... bleh!

Terug
Bovenaan