een harde mening!

Ik stem eigenlijk alleen op de mensen die ik ook in het echt ken.
Eigenlijk zeggen die uitslagen ook niets over wie de mooiste foto heeft ingestuurd. Maar des te meer over hoeveel stemmen ze hebben kunnen werven. Sommieg stemmen ook op hunzelf maar dan met een ander mailadres...vind ik heel fout. Maar het gebeurd, ach tis jezelf bedriegen.
Maar vind het soms ook belachelijk ja dat je stem verzoek krijgt van mensen die hier bijv normaal nooit komen of iets schrijven en dan wel ineens om te stemmen.

Hiya mommas,

ach, het is een open forum...mensen kunnen plaatsen wat ze willen, waar ze willen. En wij hebben de keus om daar wel of niet op te reageren. persoonlijk stem ik niet omdat ik geen zin heb om plotseling op een of andere mailing lijst te staan en allerlei onzin e-mailtjes te krijgen over de laatste aanbieding van zus en zo. Maar het stoort me niet zo hoor dat dat soort dingen hier gepost worden...lees er gewoon overheen.

Ajuus ilja mv Maximus 30-08-2006

ik doe daar meestal niet aan mee.
ik zag net die topic van ene eelco om op zijn nichtje te stemmen!
sorry hoor dat gaat wel erg ver om stemmen te winnen.
en dan erbij gezet: je kan ieder uur stemmen. (alsof ik daar op zit te wachten ofzo)

als mensen hun kindje laten meedoen moeten ze zelf weten maar als ik al een stem uit breng is het alleen  op iemand van ons forum.

Hoi Annemieke

Eens! En ik snap eerlijk gezegd ook niet goed waarom mensen dat doen.... Dat 'stem asjeblieft op mijn kind' heeft toch iets triestigs, en als het dan ook nog iemand is die niet van dit forum is, vind ik het echt niet nodig. Ik stem dus niet mee en vind de topics niet leuk.

Nu weer snel aan het werk....

Susan

Hoi hoi,

Als ik er niet teveel moeite voor hoef te doen zoals vanalles in te vullen of inloggen op een of andere site wil ik best mijn stem uitbrengen.Doe ik niet moelijk over,hoor.

Liefs Kitty en Tess

hmmm ik ben het met ilja eens...
Het is een open forum en iedereen moet dat zelf weten...ik stoor me er ook absoluut niet aan!
maar ik stem ook niet ,omdat het me gewoon vaak teveel werk is....

liefs lonneke

ja ik lees er ook gewoon overheen. Vind het ook een beetje zielig eigenlijk, het is inderdaad meer een wedstrijd wie-kan-de-meeste-mensen-optrommelen, die arme kinderen worden nu al onderworpen aan competitie en prestatie-drang (is dat een woord??). Ik vind de foto-"wedstrijden" hier op het forum geweldig, maar ik zou mijn kinderen nooit ergens anders op het internet aanmelden voor een stemmings-competitie. Maarja, als er mensen zijn die dat wel willen dan moeten ze dat lekker zelf weten. Ik doe er niet aan mee want inderdaad; je blijft stemmen...

ik stem ook nooit, ik erger me niet aan de topics erover, wel als ze een misleidende titel hebben en ik dus eigenlijk voor niks zit te lezen...

groetjes Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan