een heeeeeeeeel voorzichtig hoeraatje!

A

Anoniem

Guest
en daar zijn we weer!

ruim 4 weken geleden mijn 3e curettage gehad in anderhalf jaar tijd..

gister maakte ik de afspraak voor nacontrole en vervolgonderzoeken..daarbij werd protocoltechnisch nog even benoemd dat niet zwanger te moeten zijn..

de afgelopen dagen voelde ik me wel anders maar dacht dat het de aankomende menstruatie zou zijn..
toch in twijfel set van 2 testen gehaald.
de 1e gisteren gedaan en wilde hem weggooien toen ik een heeeeeeeeeel haast niet tezien streepje zag..
weer twijfel...
voorgenomen om over paar dagen even de 2e test te doen want kan ook hcg zijn wat er misschien nog niet geheel uit is( leek me sterk maar goed)

vanochtend natuurlijk weer onrustig en ongeduldig en toch maar over dat ding gepiest en ik zag het direct! streepje was er nu duidelijk zichtbaar.

manlief stomverbaasd, zo ook   en onzekerheid overheerst nu..
wat gaat het doen, blijft het zitten? zal het nu dan eindelijks eens...

wel geweldig omdat we zo gefocusd waren op de testen, we niets gedaan hebben met ovulatietesten en manlief niet wilde dat we voorbehoedsmiddelen gebruikten omdat we beiden nog steeds een stukje vertrouwen hadden in ons zelf.
dus als dit een blijvertje is dan is ie ontstaan zoals ik het graag wilde...

met pret in bed!

duimen dus nu afwachten ook het kan nog alle kanten op...

xxx een nog onder de indruk ikke

Ik hoera voorzichtig met je mee!!!

Maar kan het zijn, dat er nog hcg van de vorige zwangerschap in je lichaam zit? Moest je niet bloed prikken, om te checken of de waardes daalden?

Hoop natuurlijk van harte dat het een  nieuwe, gezonde zwangerschap zal zijn!!!

Groetjes Leontine, mama van Dayden

Ik hoop echt voor je dat het heel erg goed blijft gaan!

gr.Ing

Voorzichtig gefeliciteerd!! En volgens mij is je hcg-spiegel snel gezakt na miskraam, zeker na curettage. Dus lijkt het mij dat er een nieuw wondertje in spé in aantocht is. Hopelijk snel meer duidelijkheid!!
Mira

dames!

nee hoefde niet bloed te prikken..de andere keren ook eerlijk gezegd niet..
bij de 1e   miskraam en curettage(met 11 weken,tweeling met 8 weken geen hartactie) was het hcg een goeie week/2 weken  later al verdwenen(aan de hand van zw testen)
bij de 2e vrijwel direct na de bloeding..

nu ben ik dus 5 weken verder...tja..weet niet twijfel steeds..
streepje was nog niet mega dus zal deze week nog eens kijken..weet ook niet hoe snel zoiets gaat
bij de vorige zw schappen was het direct al duidelijk zichtbaar maar ja dan ben je ook bijna 2 weken verder eer je test.

nu weet ik niet eens hoe lang(als het zo is) maar wel dat het dan heel pril moet zijn..lijkt me dus dat ik deze week aan de hand van een test meer zekerheid krijg..toch?

heb nu een drukkend,zwaar gevoel in mijn onderbuik..eigenlijk hele dag door..

voel ook nog niets trekken van binnen..

wacht wel af..kan toch   niets anders

xxx

he ester
wat zie ik nu, ben net terug van vakantie en heb in de vakantie niet kunnen bij lezen maar ben jij de ester van ," ik mag me weer toevoegen" onderwerp ja toch?
wat fijn zeg, tenminste laten we hopen.ik duim voor jullie hoor.
ik hou je in de gaten want op andere onderwerp is ff niemand dus wie weet kunnen we verder kletsen hier.
groetjes mirrie

Hoi, ik ben Sari en lees alleen op het forum heb nog nooit iets gepost maar zag een zo herkenbaar verhaal, dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik een berichtje post.
In de week van 23 juni heb ik een miskraam gehad na 7 weken, onwijs balen.
Twee weken geleden werd ik niet ongi,   dus toch maar een test gedaan en ja hoor dik kruis, zwanger. Natuurlijk dacht ik dat er nog hcc in mijn urine zat van de vorige zwangerschap, heb dus de verloskundige gebelt en die zei dat ik dan toch echt zwanger moest zijn want volgens haar kon de hcc na 5 weken niet meer aanwezig zijn.
Ik kon mijn oren niet geloven, zwanger hoe lang dan?
De verloskundige (onwijs lief) heeft meteen een doorverwijzing voor een echo geregeld.
Wij durfden nog niet blij te zijn, maar heel voorzichtig toch kwam er hoop.
Vorige week dinsdag is de echo gedaan en ja hoor een nieuwe zwangerschap, nog heel pril maar wel duidelijk aanwezig ongeveer 5 1/2 week nu dus 6 1/2.
Helaas nog geen hartje daar moeten we nog op wachten, maar volgende week vrijdag krijgen we nog een echo om te kijken of het allemaal goed gaat.
We voelen ons onwijs blij maar zijn behoorlijk zenuwachtig voor de echo volgende week, wanneer deze goed is dan komt waarschijnlijk de waanzinnige blijheid, met nog steeds een beetje angst.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen het kan dus echt!
Als de test zegt dat het zo is dan is het misschien ook wel zo, ik hoop het voor je.
Liefs Sari

Mirrie: ja! goed gezien it's me..hoe is het met jou?????fijne vakantie gehad??ja het is daar ff stil he?vakantie en tet had een lastig bericht ontvangen..ik duim voor d'r!
heb vanochtend een megahuilbui gehad.zo slecht geslapen vannacht. ik weet gewoon niet wat te denken. kan me voor de kop slaan dat ik niet eerder getest heb om te zien of het hcg eruit was...heb vanochtend weer getest(4dgn na de 1e) en de streep blijft gewoon hetzelfde. zeer duidelijk maar niet gelijk aan de teststreep...ik weet het echt niet wat het is..afwachten dus

Sari: kijk!dat zijn de verhalen..vind het onwijs spannend voor jullie!houd me op de hoogte.ik heb vanochtend de ha gebeld om een bloedtest aan te vragen..voor mijn eigen duidelijkheid..helaas ging hij dat niet doen?!volgens hem kon hcg 6 a 8 weken in je bloed zitten...balen dus

vraag me af of de lengte van zw schap iets met hoeveelheid  hcg te maken heeft. mijn 1e curettage was na 11 weken zw schap bij tweeling gestopt met 8 weken..2 weken erna was het hcg eruit.2e (spontane miskraam) was met 6 weken en 2 dgn later hcg eruit..
nu dus curettage met 8 weken maar van vruchtje was amper wat over..2 dgn kort gevloeid..wat zegt dat?
kan me gewoonweg niet voorstellen dat het er nog in zit..

heb last van de borsten en zeurderig gevoel in mijn onderbuik..(heb dat ook voor ongi dus zegt me niet zoveel)

pfff als er iemand is wie mij een bevrijdend antwoord kan geven dan ga ik diegene zoenen!!

haha

xxx

Terug
Bovenaan