A
Anoniem
Guest
en daar zijn we weer!
ruim 4 weken geleden mijn 3e curettage gehad in anderhalf jaar tijd..
gister maakte ik de afspraak voor nacontrole en vervolgonderzoeken..daarbij werd protocoltechnisch nog even benoemd dat niet zwanger te moeten zijn..
de afgelopen dagen voelde ik me wel anders maar dacht dat het de aankomende menstruatie zou zijn..
toch in twijfel set van 2 testen gehaald.
de 1e gisteren gedaan en wilde hem weggooien toen ik een heeeeeeeeeel haast niet tezien streepje zag..
weer twijfel...
voorgenomen om over paar dagen even de 2e test te doen want kan ook hcg zijn wat er misschien nog niet geheel uit is( leek me sterk maar goed)
vanochtend natuurlijk weer onrustig en ongeduldig en toch maar over dat ding gepiest en ik zag het direct! streepje was er nu duidelijk zichtbaar.
manlief stomverbaasd, zo ook en onzekerheid overheerst nu..
wat gaat het doen, blijft het zitten? zal het nu dan eindelijks eens...
wel geweldig omdat we zo gefocusd waren op de testen, we niets gedaan hebben met ovulatietesten en manlief niet wilde dat we voorbehoedsmiddelen gebruikten omdat we beiden nog steeds een stukje vertrouwen hadden in ons zelf.
dus als dit een blijvertje is dan is ie ontstaan zoals ik het graag wilde...
met pret in bed!
duimen dus nu afwachten ook het kan nog alle kanten op...
xxx een nog onder de indruk ikke
ruim 4 weken geleden mijn 3e curettage gehad in anderhalf jaar tijd..
gister maakte ik de afspraak voor nacontrole en vervolgonderzoeken..daarbij werd protocoltechnisch nog even benoemd dat niet zwanger te moeten zijn..
de afgelopen dagen voelde ik me wel anders maar dacht dat het de aankomende menstruatie zou zijn..
toch in twijfel set van 2 testen gehaald.
de 1e gisteren gedaan en wilde hem weggooien toen ik een heeeeeeeeeel haast niet tezien streepje zag..
weer twijfel...
voorgenomen om over paar dagen even de 2e test te doen want kan ook hcg zijn wat er misschien nog niet geheel uit is( leek me sterk maar goed)
vanochtend natuurlijk weer onrustig en ongeduldig en toch maar over dat ding gepiest en ik zag het direct! streepje was er nu duidelijk zichtbaar.
manlief stomverbaasd, zo ook en onzekerheid overheerst nu..
wat gaat het doen, blijft het zitten? zal het nu dan eindelijks eens...
wel geweldig omdat we zo gefocusd waren op de testen, we niets gedaan hebben met ovulatietesten en manlief niet wilde dat we voorbehoedsmiddelen gebruikten omdat we beiden nog steeds een stukje vertrouwen hadden in ons zelf.
dus als dit een blijvertje is dan is ie ontstaan zoals ik het graag wilde...
met pret in bed!
duimen dus nu afwachten ook het kan nog alle kanten op...
xxx een nog onder de indruk ikke