een heeeeeeeeel voorzichtig hoeraatje!

Hoi Esther,

Las je verhaal en ben toch wel erg benieuwd hoe het met je is?
Ik heb in april een mk gehad was 10 weken in verwachting een week later ben ik gecurrateerd na de curratage ook op na controle en werd me fijn verteld dat mijn cyclus binnen 2 weken weer op gang zou zijn. Maar na 2 weken niks en na 3 weken nog seetds niks. Toch maar een test gedaan en jawel hoor zwanger! Wasn toen 5,5 week nu inmiddel 14 weken en alles verloopt prima.

Ik duim voor je weet hoe het is! Hoop dat je toch een beetje kunt genieten al weet ik dat het moeilijk is.

Groetjes Pien

hoi!!

tja, ik ben bang dat het of niet goed gaat of dat het toch een flinke restant hcg is geweest..
vandaag opnieuw gestest en predictor geeft niets aan en eigen merk da geeft zelfde duidelijke streep aan als rest van de week..zie geen verbetering en merk ook dat mijn borsten niet zo gevoelig zijn als anders...
wel nog steeds het drukkende gevoel en gerommel onder in de buik
toch voel ik het trekken niet zoals ik dat eerder direct wel merkte..

aan de ene kant hoop ik dat ik ongesteld word aangezien ik die testen wil ondergaan over 2 weken..wil dingen uitgesloten hebben
en merk ook dat als het wel wat is dan echt het gevoel heb dat het wederom niets is..

pfff best lastig

we wachten gewoon af!

xxx

Hoi Esther,

Wat balen zeg. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.
Ik had precies hetzelfde met de predictor andere testen positief en de predictor negatief...
Nu heb ik wel gehoord dat predictor soms pas later in de zwangerschap een positief beeld aan geeft. Hoe ver zou je nu zijn? En je gyn wat zegt die?

Succes
Groetjes Pien

hoi pien

nou heb de gyn gebeld en de assistente aldaar was hoofdzakelijk aan het voeteren dat ik uberhaupt testen heb gedaan.
ze wilde geen bloedtest laten doen omdat dat niets zou uitwijzen..
ik snap er nix van je ziet dan toch het gehalte   verdubbelen als er iets is? en als er niets is dan niet of verminderen??

voelde me absoluut niet serieus genomen en al helemaal niet als je net je 4e miskraam achter de rug hebt...

vanwege verhuizing heb ik nu andere ha en gyn en heb dus ook even contact gehad met oude ha..deze vond het bizar hoe nonchalant er met me ongegaan werd en gaf aan dat 2 testjes al duidelijkheid zouden kunnen geven..idd of er beweging in zit of niet.

ik weet dat 2 weken niet veel is op een mensenleven haha maar je wil zo graag geloven dat je opnieuw een kans hebt gekregen maar tegelijkertijd ben je superonzeker en dat vreet aan me..

voel me op dit moment eenzaam in mijn gevoel en kan het niet goed kwijt..

rest me niets anders dan af te wachten nu en zien wat er komen gaat..

vanmiddag kreeg ik per post de digitale testen en heb er 1tje gedaan en vrijwel meteen stond er zwanger in...
nu test ik even niet weer want raak er aan verslaafd haha en zekerheid geven ze me in dit geval  niet...
xxx

btw heb geen flauw idee hoe ver ik zou kunnen zijn maar wel dat het heel pril zou moeten zijn.

curettage is 5 en 1/2 week geleden

vorige week vrij een positieve test waarbij je streepje amper zag..(kan  ook foutieve test zijn) dag later een wat duidelijker streepje

afgelopen ma en di een duidelijk en gelijk streepje maar niet gelijk aan teststreep en dan vandaag dus digitaal..

miss net 2 weken?? dus 5 weken wat telling betreft??
heb geen idee

Hoi Estertje,

Probeer je niet af te laten schepen meid. Ik zou blijven aandringen op een test bij de gyn. Ik hoop van harte dat het deze keer helemaal goed gaat en dat je een heerlijke zwangerschap zal hebben,

Groetjes Joyce

Hey,

Wat een assistente! Snap precies dat je je niet serieus genomen voelt.
Ben je erg ver van je vorige gyn verhuisd. Is er geen mogelijkheid dat je daar nog een afspraak maakt? en dat deze dan contact opneemt met je nieuwe gyn?
Ik weet wat het is om in onzekerheid te zitten en dan kunnen 2 weken erg lang duren. Ik zelf heb toen een weekje niet getest en na een week wel weer. Toen was het duidelijk. Ik zelf ben 14 april gecurrateerd en op nacontrole op   22 mei zou mijn cyclus gewoon opgang komen 12 juni gingen we voor een 1e echo en 19 juni kregen wij het goede nieuws pas echt. Ik begrijp dat je je niet begrepen voelt en niet lekker in je vel zit. Heb je niemand waar je ermee over kunt praten?

Sterkte meid!

Terug
Bovenaan