een heel groot bijzonder wonder

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag die echo gehad en wat blijkt ik ben nog ZWANGER en nu al 15 weken en 1 dag. Er was zo'n mooi kindje te zien die druk aan het trappelen en bewegen was.
Ik kan het nog niet geloven. Echt zo onwerkelijk. En aantal weken komt ook precies overeen met hoever ik nu zou zijn.

Ik ben  dus zwanger geweest van een tweeling, waarvan ik dus op 2e kerstdag een vruchtje ben verloren.

Het is echt zo onwerklijk allemaal.

Groetjes van Mira

Hoihoi.
Wat fijn dat je kindje het goed deed op de echo zeg!! Is altijd een hele opluchting hé..
Ik zat je verhaal te lezen en dacht Hier moet ik ff op reageren. Ik heb nl precies hetzelfde meegemaakt. Ik was 12 weken zwanger toen ik op 9 januari heftig begon te bloeden, dus via vk naar ziekenhuis enz. enz. Toen we uiteindelijk de echo kregen waren we echt alle hoop kwijt, zoveel bloed verloor ik, maar tot onze verbazing ging de kleine heerlijk tekeer in mijn buik.. Dus wij helemaal opgelucht naar huis, maar toch wel gestresst want waar komt al dat bloed vandaan...
Toen we 2 weken later terug moesten voor controle zei de gyn. Ik ga er even iemand bijhalen, en toen zeiden ze dat ze duidelijk een fikse bloeduitstorting zagen waar het andere kindje had gezeten. Dus wij allebei Andere kindje?? Bleek dat ik ook zwanger was van een tweeling waarvan we er dus ook een zijn verloren. Raar idee vind je niet?? We wisten niet eens dat we eigenlijk een tweeling verwachten...
Nou groetjes Anne-Marie

Mama Mira, wat een geweldig verhaal! Heel erg gefeliciteerd met jullie kleine wondertje, geniet ervan.

Hopelijk heb je verder een voorspoedige zwangerschap, zonder alle eerdere complicaties!

Karin

Lieve Mira,
wat een fantastisch nieuws!!!. Ik heb dit echter wel de hele tijd gedacht ( zie ook mijn eerdere reacties) maar het is natuurlijk zo onwerkelijk als nu het bijna onmogelijke toch waar blijkt te zijn!.Heerlijk dat je nu ook al de eerste weken voorbij bent al zal het voor jullie tot het einde wel erg spannend blijven.
Ik hoop dat je een mooie zwangerschap  hebt en er nu van kan gaan genieten,
liefs Roos

Ha Mira

Wat een ontzettend goed nieuws! Het is jullie echt van harte gegund!
Ben helemaal onder de indruk van je bericht!
Geniet er maar lekker van, dat hebben jullie wel verdiend.
Hou je ons op de hoogte?

Gr. Zevra

Hoi Mira

Jeetje meid van harte gefeliciteerd met je super nieuws
Wat zullen jullie raar op hebben gekeken.Wel sneu datje
1van de 2 bent verloren maar dit is al meer dan waar je op
had gerekend.Ga er lekker van genieten je bent al een eindje
op weg dus de angst zal wel minder zijn.Heel veel geluk samen.

Groetjes anita

Ooooh krijg er gewoon kippevel van zeg! Wat fantastisch! En wat een kadootje eigenlijk zo onverwacht. Nou meid. Ben je plotsklaps door die eerste drie maanden heen.

Wel heel raar dat ze het niet gezien hebben zeg. Jeetje.
Van harte meid.

Groetjes Empe

hoi Mira,

Gefeliciteerd. Wat een fantastisch nieuws naar toch zo'n rot periode.
Probeer er van te genieten hoe moeilijk het ook is omdat je waarschijnlijk toch nog een raar gevoel hebt

Groetjes ida

Terug
Bovenaan