een heel groot bijzonder wonder

Hoi,

ik denk ik moet even reageren want ik zat ook op het augustus forum, maar door mijn miskraam ben ik daar weg en nu zie ik ineens dat jij toch nog zwanger bent!! Wat een super goed nieuws, echt een wonder!!

Geniet er lekker van!!!

Hoi Mama Mira!!

Wauw meid!! GEFELICITEERD!!!

Ik las net ook je voorgeschiedenis bij het andere topic... Jemig joh! Jij hebt je portie al behoorlijk gehad zeg..

Des te blijer ben ik voor je dat dit kindje nog fijn in je buik
rondspartelt!! Ik hoop dat het je zal helpen de recente gebeurtenissen
allemaal een plekje te geven en dat je kunt gaan genieten van je
zwangerschap. Ik wens je een hele fijne, probleemloze zwangerschap toe
met een pracht kindje aan het einde van de rit. Zet 'm op !!

Liefs van sisi.

Lieve Mira,
ik kan je niet vertellen hoe blij ik voor je ben!!

Ik wens je een zeer voorspoedige zwangerschap en dat je een prachtig kindje in Juli (?) in de armen mag houden.

Ik wens je het allerbeste,

Liefs KIDS XX

Hoi Mira,

ik had gister geen tijd om op het forum te kijken, dus vanavond snel de
comp aangezet. Ik schrok even toen ik zag dat je geen reactie had gegeven bij je vorige onderwerp (wie weet raad) Ik was dus even in de veronderstelling dat het mis was. Des te leuker was het om even later dit bericht van je te lezen. Wat een verhaal zeg. Ik wil je echt onwijs feliciteren. Superfijn vind ik het voor je. je krijgt er een roosje bij, omdat het valentijnsdag is.
Wat een opluchting moet dit voor je zijn zeg. Wel gek dat de vk (daar was je maandag toch) geen vergrote baarmoeder voelde, want met 15 weken is die echt wel groter dan als er geen kind in zit!! Heb je voor niks nog 1 dag in spanning gezeten.
Je kan nu echt gaan genieten van je zwangerschap. ik hoop dat dit je ook gaat lukken.

groet,
Patricia

hoi hoi allemaal

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.

Ik weet het nu een paar dagen en ben er wat meer aan het idee gewend dat ik al 15 weken en nu 3 dagen zwanger ben. Ik voel de baby zelfs af en toe al, nog geen trapjes maar wel bewegingen, echt heel bijzonder.

Van deze zwangerschap wil ik ook proberen veel te genieten. En dat kan ook want alles zag er goed uit op de echo. Volgende week donderdag moet ik weer naar de gyn, sta namelijk onder medische indicatie met onze achtergrond.

Mijn voorgevoel had dus toch gelijk,nu ik weet dat ik zwanger ben zijn er veel puzzelstukjes op zijn plaats gevallen. Ik had steeds last van maagzuur, was al bijna 4 kilo aangekomen en als ik 's morgens wakker werd en van mijn zij op mijn rug draaide voelde ik een bobbel en nog een paar van zulke dingen.

Ik ben echt superblij en hoop dat jullie in 2007 ook allemaal een gezond kindje mogen krijgen.

Ik ben trouwens op 6 aug uitgerekend

Liefs van Mira

Terug
Bovenaan