Een heel licht streepje

hey nicky

Ik ben nieuw hier maar wil je toch even feliciteren wat fijn voor jullie.
Geniet er maar van.
 Hoop dat alles goed verloopt.
Ik wens je een fijne tijd toe

Liefs jaja

Hoi nicky,
ik zal niet de eerste zijn die het zegt maar een streep is een streep.
hoe licht die ook is.
ik had bij mijn eerste ook een heel licht streepje.
de huisartst zei toen dat als ik niet zwanger zou zijn er echt geen streepje zou staan.
dus alvast gefeliciteerd en ik snap dat je nog een test wil doen want ik heb er drie gedaan.
genier er maar van.
gr lisette

Ooh wat spannend joh!
Tja een streepje is een streepje zou ik ook zeggen, maar snap dat je twijfelt hoor!
Maar ik feliciteer je toch alvast!!

Liefs, Susanne

Hallo,
Ook ik heb gisteren een test thuis gedaan,en ook bij mij was hij best vaag! Vandaag naar de dokter geweest,en ben dus echt zwanger! Van de 3e! Heb al een kindje van 3,en een kindje van 2! Dus dat wordt aanpoten denk ik....Maar toch wel weer heel spannend! Ben rond half januari uitgerekend,dus kunnen we erover schrijven met z'n allen(zag dat er nog meer rond die tijd uitgerekend zijn) Ik wil iedereen feliciteren met hun zwangerschap,en tot schrijfs dan...

An, gefeliciteerd joh!!
Spannend spannend, wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap!

Liefs, Susanne

Hoi!

Van -e gefeliciteerd!!!!!!!! Wat een gewledig nieuws.

geniet er saampjes van en veel geluk!

Liefs,

Ginger

Dank je wel! Vindt het nog zo onwerkelijk allemaal,je voelt nog nix,je ziet nog nix! (nou ja ben al wat dikker na 2 zwangerschappen haha) maar je begrijpt wat ik bedoel! Ik ben trouwens nieuw hier,maar wat leuk om alles te lezen,leuke onderwerpen ook! We houden elkaar op de hoogte..grtz An

Terug
Bovenaan