Een heel licht streepje

Hoi Meiden,

Ik ben nu 9 dagen overtijd dus ik heb vanochtend getest en er kwam heel licht een tweede streepje kan   ik dan morgenochtend weer een test doen of moet ik nog een dag wachten??? Ik moet wel vaker naar het toilet en mijn borsten doen ontzettend pijn maar ben niet misselijk of zo. Als jullie wat advies kunnen geven daar ben ik dan heel blij mee.

Veel liefs van Charmedgirl

hallo,

ik had eerst ook een heel licht streepje en week later, nu dus ongeveer, twee dikke strepen!!! gefeliciteerd meis! je bent zwanger!!!! nhet hormoon moet nog meer aanwezig worden in je lichaam om goed zichtbaar te zijn! wordt elke dag beetje meer....

maar een streep is een streep hoor!! als je niet zwanger was geweest had je niks gezien!!!

genieten maar!!!

Hoi Charmedgirl,
Allereerst knap dat je zolang hebt gewacht, 9 dagen al overtijd?! Maar je weet wat ze zeggen he..... een streep is een streep, hoe licht ook! Sommige testen geven pas wat later een dikke vette streep en sommige vrouwen houden geloof ik altijd in het begin een lichte streep. Als het 2e streepje maar wel binnnen de tijd (meestal 10 minuten bij de meeste testen) ontstaan is... dan kan ik je geloof ik wel feliciteren. Zeker gezien je klachten en misselijkheid daar heb ik mijn 1e zwangerschap ook geen last van gehad.
Ik kan me inderdaad herinneren dat ik minstens 4 testen gedaan heb voordat ik het ook pas geloofde hoor. En eigenlijk was het echte besef er pas na de 1e echo.
Nou geniet ervan zal ik maar zeggen, maar wil je toch nog een test doen dan wordt vaak aangeraden om daar 2 dagen mee te wachten. Per 2 dagen en dan voornamelijk 's nachts wordt je HCG meer. Dus met ochtendurine testen voor een nog duidelijker resultaat, maar ik denk dat het echt niet nodig is bij jou hoor.
Groetjes Amber

He Charmedgirl,
ik heb precies hetzelfde!
9 dagen overtijd en gisteravond een test gedaan.
Hij gaf meteen al twee strepen aan,dus gelijk naar de apotheek gegaan en vanochtend heb ik nog een testje gedaan en weer twee strepen!
Ik heb ook al 4 dagen hele pijnlijke borsten en ik moet inderdaad ook erg veel naar het toilet,dus het lijkt erop dat je ook zwanger bent!
Gefeliciteerd!
Groetjes Femke

Hey meid!

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook pas na 2 weken over tijd een duidelijk streepje! maar zodra je maar iets van een streepje ziet kun je er van uit gaan dat je zwanger bent! Dan heb je namelijk dus iets van het hormoon in je urine! Ik durfde het eerst ook niet te geloven maar het is echt zo! het beste kun je overigens 3 dagen wachten tot je opnieuw test! Ik weet het, drie dagen is errug lang als je zekerheid wilt!
Succes!
Ik en mijn vriend zijn overigens ook weer opnieuw aan het proberen aangezien onze vorige zwangerschap in een miskraam is geeindigd helaas...

Groetjes Sandra

Ook hier pas ver na mijn nod een duidelijke positieve test.
De testen zijn blijkbaar niet zo gevoelig als beweerd wordt.
Zelf heb ik om duidelijkheid te krijgen een digitale cb test gedaan, en daarop stond echt heel duidelijk ZWANGER.
Misschien een tip, voor als je niet langer kan wachten.
Maar je mag er vanuit gaan dat je zwanger bent hoor.

Gefeliciteerd.

Liefs Mickey
31w 3d zwanger

Hoi Meiden,

Bedankt dat jullie hebben gereageert ik wacht voor de zekerheid nog 3 dagen zoveel geduld heb ik wel Ik heb vorig jaar net een mk gehad met 9 week dus ik durf nog niet helemaal op een roze wolk te gaan zitten ben toch wel bang dat het weer mis gaat ik laat het jullie wel weten zaterdag wat de uitslag van mijn 2de test is   maar ik ga nu lekker naar mijn bedje toe.

Veel liefs van Charmedgirl

Terug
Bovenaan