Een heel licht streepje

Hoi Meiden,

Hier ff een update van mij, heb vanochtend weer een test gedaan weer een hele lichte 2de streep dus nou wacht ik maar weer 3 dagen en dan er maar weer een test tegen aan gooien ik wil een dikke 2de streep dat is een stuk zekerheid voor mij ik laat het jullie wel weer weten over 3 dagen.

Veel liefs van Charmedgirl

Ben benieuwd meis. Een streep is een streep, maar kan me voorstellen dat je liever twee dikke vette strepen wil. Wie weet idd over een aantal dagen. Of anders wacht je een week ofzo (snap dat wachten moeilijk is) Hoeveel dage ben je nu overtijd? Maar dit is al goed voorteken hoor. Beter dan steeds neagtief testen en helemaal niks zien. Welke test gebruik je?

Gr. Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik ben nu 12 dagen overtijd en ik gebruik de eigen merk zwangerschapstesten van da en die bevallen me goed. ik kan gerust nog wel een week wachten daar heb ik niet zo'n moeite mee ik wacht het rustig af ik laat het je wel weten wat er volgende week eruit is gekomen.

Hoi Meiden,

Hier weer ff een update van mij.
Ik heb gisterochtend weer een test gedaan en nog steeds een lichte  2de streep dus ik wacht weer een paar dagen voordat ik er nog een test er tegen aan gooi ik weet dat ik het spannend voor jullie houd maar het is ook spannend voor mij dus we zitten in het zelfde schuitje met ze allen.

Je maakt het inderdaad wel erg spannend zeg.
Maar nog steeds geen  en een licht streepje moeten haast wel betekenen dat je zwanger bent.

Nog maar weer veel sterkte met wachten.

Er word gezegd een streep is een streep. Ook al is het een lichte, dat is fijner dan keer op keer negatief testen lijkt me. Ben benieuwd wat de nieuwe test eind van de week (of wil je langer wachten) zegt! We duimen voor je meis!

Terug
Bovenaan