een heleboel kleine stapjes....

Hej Petra,

Ahhh.... daar wordt je toch helemaal week van he..... zit hier gewoon met volgelopen ogen naar jouw meisjes te kijken, hi,hi,hi.
Linde liep vanmorgen om 07.30 een paar stappen met de handjes vast aan de keukenkastjes, kinderstoel en mijn benen. Alsof ze nog nooit anders had gedaan. Dus ik meteen de video pakken, gaat ze weer op d'r billen zitten!!! Ha,ha,ha. Het lopen komt eraan!!! Zandakken vd deur!!!!!! Liefs Pippi

Wat leuk dat ze al lopen!! Ik kan helaas je filmpjes niet bekijken vanwege de firewall op mijn werk (moet ik ook maar niet in werktijd hier komen...) maar zo te lezen zijn ze erg schattig!

Sophie schuifelt sinds dit weekend een heel klein beetje langs de bank of het bed maar echt lopen zit er nog niet in.

Haha, grappig hè? Hier wandelde onze meid soms van een paar pasjes van papa naar mama, maar dat vond ze dan heel spannend. Vandaag waren we in gesprek en opeens zien we haar langs lopen alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, hahaha, geweldig. En vooral dat ze gaat zitten op het moment dat je er aandacht aan schenkt.

GEWELDIG die filmpjes!

Wat kunnen ze al goed lopen zeg! En wat zijn ze leuk om te zien..

Micah is nu 13 maanden maar loopt nog steeds niet hoor. Ik denk dat het nog wel een paar maanden gaat duren..
Hij loopt nu wel al achter een loopkarretje..zo grappig om te zien!

Succes nog met de dames..want tegen mij zeggen ze alsmaar.. wacht maar totdat hij loopt!! Hahahaha..

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Terug
Bovenaan