Een hoop te doen

Wenser

New member
Als ik bedenk wat we allemaal nog moeten doen, dan krijg ik het wel wat benauwd. Bij de eerste deden we dat er allemaal even bij. Nu komt het er haast niet van. 's Avonds ben ik moe, de weekenden zitten vol en dan loopt er ook nog een kleuter rond.
Gelukkig komt de stucadoor eind augustus, dan kunnen we tenminste wat met het kamertje gaan doen als de stuc droog is. Namen: nog niet over nagedacht, Grote opruiming en naar voren halen van de kleine babyspulletjes: nog niet begonnen,Kamer van de oudste afmaken: op de helft. Geboortekaartjes; nog lang geen issue.....
Alleen de kraamzorg heb ik geregeld, en was net even aan het kijken om toch een yogacursus te doen. Al is het alleen al om even echt stil te staan bij mijn zwangerschap. En puftrucs weet ik ook niet echt meer na 4 jaar ;-)
Ik heb ook nog geen duidelijkheid over mijn werkrooster, omdat ik eigenlijk een halve dag minder wil gaan werken en ene halve dag thuis. Maar ik krijg eind september pas een nieuwe manager, en de interimmer wil er niet over beslissen. Ik moet intussen wel kinderopvang voor de baby regelen en buitenschoolse opvang voor de oudste, die in september begint. En bij ons zijn er nog steeds wachtlijsten helaas....
Kortom, ik zit mijzelf aardig druk te maken. Misschien maar eens wat klusweekendjes inplannen en oppas regelen.
Hoe zitten jullie er voor? Alles al in de puntjes geregeld, of ook geen tijd?

 
Hallo Wenser, (en iedereen hier),
Hoop dat het stucen bij jullie is gelukt en dat het wat rustiger is om alles nog te regelen ;). Hoe vind de oudste het om een broertje of zusje te krijgen en om een andere kamer te krijgen? Heb je je nog opgegeven voor de yogacursus?
Ben sinds vandaag op het forum en ik ben begin december uitgerekend :).Ik ben zwanger van onze eerste en het kamertje is sinds deze week al helemaal klaar..Heb mezelf opgegeven voor een yogacursus, je leert jezelf wel ontspannen ed.. Dacht wel in het begin van wat als het maar niet te zweverig is, maar het is eigenlijk heel praktisch allemaal..
 
Ha thd welkom hier. T is niet zo druk, dus leuk wat extra gezelligheid.
Het stucen is net gebeurd, de komende week drogen en dan toch eindelijk schilderen.We hebben besloten het licht te maken en pas wat kleur aan te brengen als de baby geboren is (met vlakken of sterren op de muur of met een mooie muursticker en een kleedje enzo). We weten het geslacht niet ;-)
De kamer van de oudste hebben we gister weer een stukje verder gebracht, maar dat duurt nog wel even, het gaat in fases ;-)
Fijn dat het bij jou al af is, wat goed zeg! Bij de eerste waren we wel iets eerder dan nu, maar zeker niet al klaar rond deze tijd.
Ik heb me zojuist ingeschreven voor Yoga, jouw berichtje was het laatste zetje, thanx ;-)

 
Dank je wel :).
Wij hebben ook onze muren laten stucen en die hebben we geverfd in een licht grijs/taupe kleur. Afgelopen weekend hebben we daar een aantal winnie de pooh muurstickers opgeplakt.. De stickers zijn erg mooi van kwaliteit..Wij weten wel het geslacht, we wilden het graag weten :). Op zich is de kamer vrij neutraal maar met hier en daar een roze accentje ;-)..(in de vorm van een mandje of dekentje)
Hoop dat je de yoga wat vind ;-)
 
Wij hebben al blauwe gordijntjes (streepjes: zand, grijs en wit), een beetje 'zee' kleurtjes. Dus dat wordt het uitgangspunt. Of we kleden het straks aan met andere pastelkleuren (oudroze, groen etc) of met stoere dingen als donker grijs en petrol.
Een echt 'roze' kamertje wordt het toch niet. Die heeft onze dochter al ;-)
 
Terug
Bovenaan