EEN HUISJE!!!!!!!!!!!!!!!

heeey

lekker he dat je toch nog op tijd een huis hebt
wij gaan ook nog verhuizen voordat de kleine geboren wordt
en inderdaad het kan allemaal nog precies op tijd zelfs als hij te vroeg komt
aan de ene kant is het misschien wel kort maar aan de andere kant moet je maar denken
het opknappen en verbouwen als dat niet al teveel werk is doe je eigenlijk in een paar weken
en verhuizen kan je ook in een dag doen
alleen zorgen dat je genoeg hulp hebt..
succes!
weet je al wanneer jullie de sleutel krijgen? wij iedergeval voor half mei

xx

hoi hoi

Net terug van de makelaar.
We hebben de koopacte getekent en ook de papieren van de  belasting zojuist toevallig in de bus mogen ontvangen.
Morge vroeg op kopietjes maken en dan persoonlijk naar de gemeente om er spoed achter te laten zetten.i.v.m. starterslening vd gemeente.
Krijgen we daar groen licht van dan hebben we binnen 2 weken de sleutel. questie van afspraak maken met makelaar bij de notaris.
yoepie ik ben zo blij dat het dan toch nog allemaal mag gaan lukken.
hopelijk halverwegen mei dat we de sleutel hebben dan weekje hard klussen en dan lekker genieten. word tijd zeg.
gisteren trouwens wel pretecho gehad. Maar ons knulletje lag lekker te slapen, maar wel natuurlijk zijn pielie showen haha.
zo dat wasie weer voor vandaag ik ga lekker op de bank liggen even rusten...
groetjes sandra

hoi patries.

haha leuk dat we ongeveer rond dezelfde tijd de sleutel krijgen.
hoop het tenminste de gemeente is opeens moeilijk aan het doen.
nouja de aanvraag is in iedergeval weg zometeen weer naar de gemeente voor een heftig gesprek.
wanneer verwachten jullie de sleutel patries?
en fijn om te weten dat er nog meer mensen zo gek zijn om op het einde van de zwangerschap te verhuizen haha.

groetjes, sandra

heey

wij hebben goed bericht gehad dat alles rond is en dat we nu waarschijnlijk al snel kunnen tekenen
dus het wordt toch wat eerder nog

ja hahahhaha denk nu wel waar zijn we aan begonnen, we zijn dit weekend begonnen met inpakken
maar moet zeggen dat mijn vriend bijna al het werk verzet
ik heb namelijk ook erg veel last van me rug en merkte gisteravond alweer dat ik veel te veel gedaan had
maar het is zo lastig om maar te gaan zitten kijken als een ander druk bezig is

maar goed heb er alle vertrouwen in dat alles op tijd gaat lukken en we zijn super blij dat we straks een nieuwe grotere woning hebben

xx

hoi patries.
wat fijn voor jullie zeg!!!!
wij zitten vol smacht te wachten op bevestiging van de gemeente. hoop volgende week alles op papier te hebben dan mogen ook wij de sluetel gaan halen.
hoop dat het niet heel lang meer gaat duren. moeten namelijk 15 mei de woning waar we nu zitten verlaten. word dan nog 2 weken op de camping bivakeren.
pffffffffff ben blij dat we iniederegeval als het finacieel op papier staat we de sleutel al mogen halen.
je hoort hopelijk gauw goed nieuwes vanuit onze kant.

Terug
Bovenaan