een jaar bezig, onregelmatig, naar de dokter???

Hoi meiden,
Ik breek even bij jullie in.
Ik had ook een hele lange onregelmatige cyclus. Na een jaar naar de gyn doorverwezen. Had al 3 maanden getempt en kon mijn eisprong goed zien, maar wat ik niet wist en door onderzoeken werd dat wel gezien(follikelmetingen); mijn eitjes rijpten niet goed. Ze bleven klein en het werd gewoon niks. Door clomid ging dat veel beter.
Helaas werden we niet zwanger omdat de zwemmers van mijn man niet goed waren.
(Maar ben nu 6 weken en 1 dag zwanger door de 1e icsi).
Je moet doen waar jullie je goed bij voelen en waar je je in kunt vinden.
Ik had zoiets van; stel dat ik nog een half jaar had gewacht en het was niet goed, dan had ik misschien spijt dat ik niet eerder was gegaan.
Die eerste onderzoeken stellen op zich niet veel voor en de beslissing dat je iets laat doen ligt bij jezelf.
Succes in ieder geval!!!

Heey 1981!

Goed weekend gehad? Ik wel! Waren zondagavond wel heel laat thuis, maar had vandaag een vrije dag, dus wel erg lekker. Ben nu weer helemaal uitgerust.
Intussen is m’n temp al vier dagen 36.3, dus ben weer helemaal de oude :).
Binnenkort m’n eisprong... hopen dat het nu eens een keer raak is! Ik hoop het echt zo!

Ik ben nu nog aan het werk, dus dit berichtje is alleen even tussendoor.

groetjes!! peterselie

to Deez >> Je mag altijd binnenlopen hoor, je hoeft je niet te verontschuldigen :). Bedankt voor je berichtje. Soms zit ik er inderdaad wel eens over na te denken dat mn eitjes misschien niet goed genoeg zijn, dan zou clomid idd een idee zijn. Maar aan de andere kant, ik ben al eens een keer gewoon zo zwanger geworden, dus dan zou het toch nog een keer kunnen gebeuren? Ik denk dat als ik in NL woonde nu wel naar de huisarts zou gaan, maar ik vind hier de drempel wat hoog... Daarom willen we nog een (half) jaartje wachten. Maar soms twijfel ik nog wel... *zucht*
In elk geval bedankt voor je berichtje, en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan